Super vet! Als die ooit te koop komt .
Hier lekker slummen met een cheapie, ik was de kast aan het opruimen, kwam het doosje tegen en dit zat erin
Omg ! Die is gaaf ! Welk type nummer is deze @Safety ?
Deze …
… al lang niet meer gedragen. Even laatste paar dagen voor het raam. City zone ff goed zetten en even handmatig MB6 z’n werk laten doen. En hoppa
Thanx !!
Die van mij is een GW-A1000D Gravity Defier dacht ik.
Nog steeds een favoriet
Snap dat deze een favoriet is. Is een black beauty
Pffff supergaaf deze kleurcombi.
Heel nice! Welke uitvoering is dit?
Dit is de GM-2100MF-5A uit de midnight fog serie.
De plaatjes van casio zelf doet de hele serie geen eer aan. In het echt zijn het hele andere (betere) kleuren.
Blijft echt het beste model voor het geld.
Ik heb hem ook maar weer eens gehaald gister. Heb nu best veel modellen gehad. Maar val steeds terug op de DW5600. Heerlijke tank. Mooier dan de GW-M5610 ook. Minder toy looking en lager bumper profiel. Geen solar maar hey, deze dingen gaan toch jaaaaaaren mee
Heel gek ik vond dat de ‘full metal gold’ beter zat dan de ‘standaard’ full metal terwijl het vrijwel identieke horloges zijn mmm
Bleek dat bij de gold de verhouding schakels links/rechts 7/7 was en bij de full metal 6 /8… AHA!!!
Heb het nu goed gezet (beiden 7 /7) maar zonder bandinkorter en/of horlogebandhouder was het een heel gedoe, die zou ik volgende keer wel eerst bestellen.