G-Shock only III

Dat klopt!! Dit is zijn “kleine broertje” zonder de sensoren. Enkel MB6 en Solar.

1 like

Laten we eerlijk blijven hoevaak gebruik je de ABC? Toen ik de Mudmaster had was het ff een nieuw speeltje maar op een gegeven moment gebruik je het niet meer maar voor de ABC betaal je wel voor! Dan heb ik net zo lief het model wat jij momenteel draagt :star_struck:

Ga mij vannacht is ff verdiepen in het model🫣

1 like

Ik vind het een leuk hebbedingetje. Kompas en hoogtemeter, deed ik sowieso niets mee, barometer is leuk om te zien wat het weer gaat doen, maar zoals je zegt, op den duur is het leuke eraf.

Deze is leuk door zijn eenvoud en zelfde specs qua stof/modder dichtheid. Ik vind hem top!

2 likes

Ja daarom en het scheelt de helft van de prijs vergeleken met zijn grotere broer. Deze heeft echt mijn aandacht getrokken ga mij is rustig verdiepen in het model😅

1 like

Blijft er weer budget over voor een extra G-Shock :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha ik heb nog één plekje vrij en ben bijna jarig dus🥳
Vind hem echt gaaf, binnenkort eens passen😎

1 like

Bonnenactie van de Siebel is een goeie tip. Krijg je hem nóg voordeliger.

1 like

Ik zou dan ook op marktplaats gaan kijken als ik jou was. Deze worden tussen de 20 en 30 euro aangeboden. Kun je in elk geval een kleurenpalet samen stellen :slight_smile:

Jong gebruikt. Vaak zien ze er nog als nieuw uit. Ik heb ooit de fout gemaakt een nieuwe GA100 te kopen voor dik 100 euro. Nu zie ik ze in zeer goede staat voor 20-30 euro. Daarom heb ik mijn 3 huidige shocks ook 2e hands gekocht.

1 like

Begrijpelijk. Gelijk goed starten. Hoeveel horloges heb je al?

Moet je wel verdraaid goed oppassen dat je geen fake koopt.
Ik zou het niet aandurven!

1 like

Ik koop alleen die waar ook een foto van de achterkant bij staat. Dan kan ik de 4 cijferige code checken. Bij fakes klopt die code 9 van de 10 keer niet, dus kan ik die mooi links laten liggen :slight_smile:

2 likes

Zeker!

In een ander topic stond dat je alles behalve fan bent van de stalen band. Hoe heb je dat bij dit horloge opgelost dan?

Heb helaas andere ervaringen gehad op Mp.

Ik koop er in ieder geval geen G-Shock meer.

Inderdaad heb ik al eens een fake binnen gekregen van een GA-100. Deze zat bij een partij. Na 3 dagen deed ie het al niet meer :rofl:

1 like

Ja, dan zit je wel veilig.

Jazeker!
Heb een aantal G-Shock’s en Seiko’s!

Heel dom misschien maar waarom niet gewoon Siebel?
Dat mag toch gewoon?

Heb een:

Gmw-b5000
Gw-9400
Ga-2100
Gbx-100
Gw-7900b
Gw-m5610

Hopelijk komt daar binnenkort nog een Gg-1000 bij!

3 likes

De GWG-100 is top. Band wordt soepeler naarmate je hem draagt.