Had ik veel eerder moeten kopen.
Al druk aan het kijken naar andere uitvoeringen.
De klik met deze word minder merk ik. Ik pak hem niet zo snel meer uit de doos. Nog ff goed over nadenken wat ik ermee ga doen, weg of houden…
Het blijft een mooi zomerhorloge!
Gebruiken als beater👌
Laatste update van de “Speed” Dw-5600. Heeft nu Led backlight. Uit een hoek zoals de lampjes vroeger maar verlicht het scherm duidelijk en redelijk egaal. Lager stroomverbruik zou de 5600 5 jaar op 1 batterij moeten laten werken.
Hoe en waar ?
Er zit een “nieuw” uurwerk in. De 3525. Op reddit hebben ze gezien dat het uurwerk hetzelfde is als het vorige model maar het scherm nieuw is met een led lamp in de linker zijde. De kijkhoek is verbeterd.
Dit is een heel cleane 5600. Er staat weinig tekst op de dial tov van vorige versies. Vind dat erg tof.
Is nu in nl alleen via casio.nl te koop.
Oh ja, ik zie het verschil op de site van casio, tof !! Idd ook een iets rustiger dial, heel nice
Gaaf!
Leuke foto zo
Thanx! Ben er zeer content mee. Zat serieus te kijken naar een 40th special edition.
Maar deze kwam voorbij in de film speed met die blauwe letters en daar ging ik naar op zoek. Bleek een nieuwe versie van uit te zijn. Natuurlijk had ik bij siebel voor minder meer kunnen krijgen. Maar het zaadje was geplant.
Wat ik niet wist is dat de g-shock helemaal geen verkoop succes was in de jaren 80 totdat dit spotje verscheen.
Je kunt het lijntje van de DW-5200 en DW-5600C doortrekken naar dit model. G-Shock history rant over.
Grappig he dat met dit spotje het merk weer ‘nieuw’ leven ingeblazen werd Er word nog wel aangegeven in het spotje dat je dit eigenlijk niet moet doen met een GShock maar ik denk dat het gerust kan. Ik kan alleen niet zo meppen met zo’n stick
Usa is land van “I’ll sue you!”. Dat predikaat staat er omdat de juristen dat willen. Heeft niets te maken met het horloge.
Dat is dan ook wel weer zo haha