Kwee nie.
Heb hem via het forum overgenomen.
Tis een japanse uitvoering en ik vind hem erg tof!
Kwee nie.
Heb hem via het forum overgenomen.
Tis een japanse uitvoering en ik vind hem erg tof!
Eén van de dingen die ik mooi vind aan deze versie is dat het kleine display ook “7 segment” is i.p.v. Dot Matrix. Gewoon een persoonlijk dingetje.
Welke G’s hebben dit dan?
Welke G is dit dan? Het is me nooit eerder opgevallen
GW-M5610U-1ER
Die heeft wel weer current time in de small display als je timer of stopwatch mode gebruikt. De manco aan de gewone 5610.
Wat is dat eigenlijk, wat bedoel je?
Bijv. de 8 bestaat uit 7 losse stukjes, segmenten
Dit bedoel ik dus …
Dank @drex en @fdpg1963, nooit op gelet. Terwijl ik ze toch beide heb, zal wel aan mijn ogen liggen .
Bedankt weer, leermomentje.
Het viel me voor het eerst op toen ik mijn Casioak omdeed, die heeft zelfs een mix van 2 verschillende kleine displays, één met 7 segment de ander dot matrix.
Nu ik dit weet, vind ik de Casioak maar een ratjetoe, sorry .
Nee hoor, mooi, maar een beetje groot voor mijn 17cm pols.
Mijn sweet spot zit tegenwoordig rond 36-38mm.
Goed beschouwd is het dat ook! Toch wil ik deze ene wel in mijn verzameling houden. Met het AliExpress FKM bandje draagt ie erg comfortabel op mijn 17,5 cm pols. Draagt kleiner dan je zou denken als je de afmetingen leest in de specificaties.
Hij ziet er leuk uit, ik snap wel dat je hem hebt.
Er is ook een baby-Casioak, maar daar vind ik niets naar mijn gading.
Daarbij, ik zit nu in een fase van minder-minder.
Als ik me niet vergis, is het vooral bij de solar modellen dat het dots zijn… Dit omdat er dan meer info/tekst kan getoond worden…
Dat is bij de Casioak ook de reden… Mode, Tijdzone enz. De solars zijn natuurlijk ook echt tof, zeker i.c.m. radio controlled.
Als ik heel eerlijk ben vind ik alle G-Shock’s maar één echt nadeel hebben: dat stugge bandje… Maar daar is eenvoudig iets aan te doen met wat hulp van AliExpress.
Of een GW-5000u, daar is het originele bandje al veel soepeler.
Valt best wel erg mee! Alleen als het wat donkerder is, dan is het aflezen van de tijd wel lastig:)