Het ziet er prachtig uit!!! Alleen wel erg zwart… Heb je nog meer stukken in je verzameling zitten?
Heeft iemand hier de GST-B200TJ-1A?
Het is een horloge waarover ik maar weinig zie en op YouTube staan er maar een paar korte videos over.
Dus bij deze ben ik benieuwd of iemand hier dit model toevallig heeft en mij een review kan geven.
Ik hoop einde van deze week ook weer een mooi overzicht van mijn g shocks te geven! Er is nog 1 onderweg uit Frankrijk en 1 uit Spanje. De 43mm zijn allemaal weg gegaan omdat ze me te klein waren, dus alles is straks 56mm!!!
Momenteel mijn favoriete werkhorloge tot de nieuwe binnen komen!
Behold, de nieuwe G-Shock GA-2300 Binnenkort verkrijgbaar. Ik kan er niet warm van worden, wie wel ?
Ik weet nu al zeker dat die hier niet in de boxen terecht gaat komen. Wat een rare vormgeving…
Hoe vaker ik er naar kijk, hoe minder mooi ik hem vind. Ik durf een wedje te doen dat er toch mensen van gecharmeerd raken en dat is hun goed recht. Maar het zou toch fijn zijn als deze mensen een lange mouw shirt dragen
Ik vind de X in het midden ook wat te opzichtig. Maar verder is ie toch niet zo afschuwelijk?
Afschuwelijk niet, maar die X vind ik iets te en de lugs zien er ook raar uit, te afwijkend. Misschien veranderd mijn mening als ik em in het echt heb gezien maar tot die tijd sla ik over.
Ik ook niet, dat kruis is veel te dominant.
(Wilde net vragen of je hier wel goed zat @Speedmaxter )
Over die GA-2300. Niet dat ik het wat vind. Maar ik denk wel dat je die x niet zo heel goed zal zien irl, dan die foto doet vermoeden.
Nice
Lol, toch niet verkocht dan?
Als ze zelfs 75 euro voor een gxw van 150 euro te veel vinden, hou ik hem eerst zelf wel… weggooien kan altijd nog
Is inderdaad soms echt raar…
Ik was oprecht aan het twijfelen… lol