Bij amazon.com.inderdaad. €65,- + €19,- om te bezorgen.
G-SHOCK Amazon.com
Lol, ik had het op de GW-6900, op de vraag van @Thijs9F82 …
Maar het boek staat daar ook wel goedkoper
Damn
Thanks @AstraJuke en @SuperC - besteld en onderweg, met express verzending zou ie er nog voor de meivakantie moeten zijn.
Die staat ook nog op m’n verlanglijstje
Zeer mooi!
Dank je wel
Het is niet zo snel mijn daily, gezien de kleur, maar zeker leuk voor er bij. De polished coating op de kast en dan het matte op de band, echt heel mooi gedaan. Ik heb deze gekocht toen ik in Japan was, maakt het ook wel speciaal als ik het dan weer om doe.
Absoluut een gaaf horloge. De gele vind ik ook zo lekker.
Nice hoor heb je er nu 2 of meer ?
And as we speak kwam daar net de postbodin aan met mijn 2e hands gekochte GShock
Een nette 5600E met (imitatie) combibracelet. Die gaat eraf en geef ik aan mn broer voor zijn 5600BB en ik zet het spul over naar deze, mocht het passen
Maar eerst mn negatieveling om vandaag
Mooie dag allemaal !
Edit: past niet, 5610 past er wel in. Njah, wat anders verzinnen
Ik heb er nu 3, morgenavond hoop ik de 4e gx56 op te halen. Ik ben er na 1 dag al achter dat die positieve voor mij beter zijn De negatieve zijn ook goed af te lezen, maar kost wel iets meer moeite.
Ik zou die positieve zo laten denk ik. Die negatieve met die worn style bracelet is zo toch ook prima?
Alles ligt al uit elkaar even een bandje bestellen voor de 5600E en op den duur een goedkope positieve 5610 aanschaffen om in de stalen kast te zetten.