Ik ken dit model niet maar ik ben dus een van die mensen die er een van gecharmeerd kan raken
Dan ga ik toch echt eerder voor de gxw56.
Hoe groot is hij? Ik geef je groot gelijk dat je hem wilt proberen… ik ben alleen ook erg benieuwd hoe lang je hem mooi vindt
Goedemorgen!
Vandaag mijn NA ontvangen. Het is 40th anniversary edition DW5040RX. Makkelijk de tijd aflezen is het niet maar het ziet er wel weer leuk uit!
Retecool horloge.
Vind hem gaaf.
Ik heb de 6940 van deze reeks… De 4 sterren op gouden module maakt het echt af!
Dat is ook een leuke versie! Het maakt het inderdaad speciaal dat je de binnenkant kunt zien.
Dat is inderdaad erg gaaf !
En ja, Casio draait helemaal door met sommige prijzen.
Ben wel een beetje klaar met Casio / G Shock.
Alles word duurder, dus horloges ook. Ken geen merk wat de prijzen verlaagd heeft
Dus het is nu gewoon een fake/replica?
Tja, ik vind het eerder onder de noemer mod vallen. Replica valt ook nog wat voor te zeggen maar zeker geen fake.
Het is namelijk nog wel een echte 5610u, maar dan met een andere bezel en band die in dit geval lijkt als de TVA.
Had net zo goed een andere bezel en band combinatie kunnen zijn.
Als er G-Shock op de bezel staat en het komt niet van Casio dan lijkt het me wel een fake.
Ik vind het een lastige kwestie want:
Inderdaad origineel erg duur, maar van Ali met G-Shock erop is voor mij ook toch echt fake.
Want: er staat iets op wat niet zo is.
Ik zal daarom dus nooit zo’n mod doen.
Dus of het origineel of anders maar niet!
Proficiat!
Ah, het standaard makkelijke antwoord.
Anyway.
Een titanium square horloge voor 5000 is gewoon absurd.
En dat is nog maar een voorbeeld van zovele.
G Shock is lang niet meer wat het geweest is. Het is nu fashion over function. En malloten die betalen wel. En Casio lacht zich kapot en blijft de prijzen maar verhogen. En de modules die zie in hun G Shocks stoppen stellen ook meer weinig voor.
Kijk naar de nieuwe Rangeman. Om kapot te lachen zo slecht. Gewoon een module uit een ander horloge. De naam Rangeman erop. En hoppa.
De 9400 overtreffen ze toch niet meer, maar dit is wel heel triest.