Je ziet wel dat ze geen MB6 hebben.
Heeft ie markers?
Nee, haha! Dat lijkt zo door het zonlicht. Het geeft een soort olie gloed op de markers als de zon er op de juiste manier op schijnt.
Hierbij een foto zonder zonlicht (binnen).
Ah ja, mooie Casioak! Hoe bevalt de band?
De band bevalt goed na het op maat maken. De GMW-B5000D-1ER heeft volgens mij precies dezelfde band.
Ziet er gaaf uit. Zit dit op alle kleuren van de GMB-2100?
Right !
Ik ben vooral benieuwd hoe lang het duurt voor ze gelig uitslaan. Heel erg mooi dat transparante, zolang het maar mooi transparant blijft
Left !!!
Ben ik ook benieuwd naar… Enige voordeel is, dat ik ze niet echt heel veel draag… Wil ze zo veel mogelijk in ere houden
Hulp gevraagd, Jaap spreekt over een V2 combibracelet voor mijn DW-6900U, weet iemand waar die nog te krijgen zijn?
Tiktox benaderd, maar die reageren niet, ben niet zo’n heel grote kenner, dus ik wel wel zeker zijn dat ie past.
Alle tips welkom.
Hier is er een te koop.
Dat vermoedde ik al. Op zich is dat prima, maar twijfel vooral over de end link tot end link afstand. Zag elders dat die nagenoeg gelijk is aan de square.
In het blauwe staat een B5600BC te koop, daar zit een V2 op. Kan een op een gewisseld worden. Zie ook mijn post #3693 hierboven, ik spreek uit ervaring