G-Shock only III

Tennis avond = G-Shock avond

10 likes

Lekker kleurrijk :boom:

12 likes

Dat is een zomers zeldzaam model. Al jaren de reguliere zwarte om mijn pols maar de witte en vooral gele versies zijn fantastisch.

1 like

Dank je! Hij mag alleen de box uit als het zonnetje schijnt. Dus tot nu toe niet veel helaas…

Ook maar eens eentje aangeschaft voor de vakantie.

18 likes

Ik heb hetzelfde horloge. Maar om eerlijk te zijn wordt ik gek van dat zwarte negatieve display. Staat heel mooi, maar snel ff de tijd lezen is iedere keer lastig omdat ik mijn pols moet draaien tot het display goed zichtbaar is.
Het is mijn enige en laatste G-Shock met een negatief display.

1 like

5 tientjes incl verzendkosten neem ik hem wel van je over… :wink:

16 likes

Ik snap je :slight_smile: Ik had hetzelfde met mijn 4 GX56’en. 2 zijn positief, 2 waren negatief. Met de nadruk op waren, want ze hebben nu een functie elders in Europa.

Desondanks past het negatieve display voor de looks zeker bij een g-shock.
Ergens heb ik ook wel eens opgevangen dat je zelf een negatief display om kunt zetten naar een positief display. Hoe het werkt en of het lukt–> geen ervaring mee! Geen garantie en geen tegemoetkoming in de kosten :slight_smile:

1 like

Ik snap jou helemaal haha. 3 jaar geleden had ik deze al een keer gekocht maar kort daarna ook weer weggedaan omdat ik ook de tijd bijna niet kon aflezen. Maar er kwam er op HF 1 voorbij, een mod, en toen begon het toch te kriebelen dus aangeschaft. Nu ben ik er wel aan gewend, tijd aflezen doe ik wel op mn autoradio of telefoon :smile: Zo’n horloge hoort er gewoon bij. Onderstaand horloge is nog beroerder af te lezen maar die gaat ook niet weg, veels te mooi :grin:

Hou em gewoon, als je em wegdoet ga je hem missen :smile:

10 likes

Deze waren allebei erg slecht af te lezen… Van de opbrengst heb ik gezondigd…

10 likes

Deze week teruggekomen van een avontuurlijke reis in Kirgizië. Heerlijk om dan een betrouwbare G-Shock om de pols te hebben.

12 likes

Met de verdwaalde jongens toevallig?

1 like

Beyond Borders

1 like

Uitstekende keuze. Ik heb deze nu een tijdje niet meer om de pols. Het is wellicht vloeken in de kerk maar een Garmin Instinct 2 Solar heeft de 5610U naar de horlogedoos geschopt. Door het zachte alarmsignaal versliep ik me regelmatig en i.v.m. veel koken bleken de multiple timers de uitkomst. Qua looks Casio anyday echter…

1 like

Ja heb deze gekocht omdat ik graag een toolwatch wilde voor op de camping en te zwemmen in zee en dergelijke. De signalen van het alarm zijn idd heel zacht dus blijf m’n telefoon als wekker gebruiken. Qua looks vindt ik em ook wel mooi. Dacht dat 43 mm eerst te groot zou zijn maar het kan goed op mijn 19,5 cm pols. Draagt ook wel comfortabel dus ben er blij mee😁

2 likes

Lekker zomers met de g- shock

10 likes

Voor welke Manga gaan jullie / zouden jullie gaan?
Wit of blauw?

• Witte versie
  • Blauwe versie
0 stemmers

Mocht er een G-Shock liefhebber zijn die nog wat extra geld over heeft voor een hele mooie horloge box:

7 likes

Leuk ding, maar dan heeft het merendeel hier niet genoeg aan 1 box, en ook niet aan 2 of 3 boxen, schat ik zo :joy:

1 like