Heel gaaf!
Thenks
Ik zoek ook nog zoiets, maar dan helemaal zwart.
Alleen voor nu heb ik even genoeg G-Shocks (kan dat?)!
Nope
Bij de bovenstaande nope sluit ik me aan
Hi allemaal, ik heb een tijdje geleden een GW-M5610U-1CJF ovegenomen hier op HF. Tof horloge, niet mijn eerste square, maar de band is iets breder dan de standaard waardoor hij prettig draagt (en hij heeft een blauw ipv rood streepje):
Nou ik mijn vraag aan jullie, mede ingegeven door dit artikel op fratello, of een GW-5000u-1ER nog een stapje hoger/beter zou zijn. Iemand ervaring mee?
Een 5610 heeft een kunststof kast en een 5000 heeft een stalen kast, weegt ongeveer de helft meer en dat zijn de verschillen we zo’n beetje, de rest is de kleur onder het glas en de plaatsing van het “Shock Resist” icoontje.
De GW-5000 heeft wel mijn voorkeur, maar het bandje is weliswaar wat soepeler dan die van de 5610, maar mij te slap en het verschil vind ik maar marginaal.
Dus ja, een “5000” is een upgrade ten opzichte van een “5610” wat ebtreft materiaal en bouwkwaliteit en afwerking onder de bezel, de modules/uurwerken zijn identiek.
In het dagelijks gebruik ga je het vooral merken aan het gewicht van ongeveer 74 gram ten opzichte van 52 gram.
Dit is ik mijn 5000 voorzien heb van de carbon band van een GW-S5600 (die met de titanium achterplaat), kost wat meer en dat carbon is een echte upgrade qua band.
Tof ding

Het geld moest rollen
Bij jou ook al hier ook

vandaag de HUF G
Gave kleurencombo
Dat snap ik wel
Thans Dirk! En heb je ook ervaring met de hele

GW-S5600
en of die in zijn geheel prettiger is dan een 5610u of 5000u?
Geen idee wat betreft de GW-S5600 vs de GW-M5610, de GW-S5600 heeft een carbon band en is 7 gram lichter dan de GW-M5610.
Meer kan ik er niet over zeggen, dat model bestaat en ik wou de band hebben voor op mijn GW-5000.
Deze 5610 nu een tijdje in bezit en een stabiele factor binnen de kleine collectie.
Vanaf het begin had ik al wel de wens hem naar wit om te zetten… Dus een witte bezel en band. Vraag is eigenlijk of iemand weet waar ik dit vandaan kan halen? Ik wil een beetje weg blijven van goedkope imitaties en dus de voorkeur voor origineel. (als dit er überhaupt is) Een goede tip zou bijzonder welkom zijn.