Welk type is dit precies? Hij is cool!
Het gaat beginnen!
Hopelijk komt er iets klassieks aan.
Er zit wel wat aan te komen, maar dat was al langer bekend, de (nieuwe/oude) digitale frogman in titanium, die zou deze maand vrijgegeven kunnen worden.
Heeft iemand een idee waar je in NL deze G-Shock MRG-B5000D zou kunnen passen/kopen? Ik blijft toch een beetje nieuwsgierig
EDIT: (foto van hodinkee.com)
Poeh, goeie, ik heb ff half internet zitten afspeuren maar deze is niet te vinden.
En een 40e verjaardag MR-G. Wel duur met 6200 dollar en 500 stuks.
thanks! lijkt inderdaad behoorlijk schaars te zijn…
Hele dikke maar ook hele dikke centen idd
Heeft iemand de DW-B5600G-1 al (in het wild gezien)? Ik wil deze, of een DW5600E-1V, in een metalen old black case met band van Ali plaatsen.
Tips, donoren en afgetrapte occasions zijn welkom
Ik dacht even “hey cool, een mat zwarte mét positief display”, zit er een vreemd motiefje achter het display
Wel interessante uitvoering, lekker monochroom
Even hier vragen of het in de winkel in Rotterdam/Breda beschikbaar is om te passen.
En anders thuis laten bezorgen, bekijken en weer retourneren
Hij is niet mat zwart, de case is glanzend met een gebrushte rand, net zoals op de reguliere zwarte versie.
ahhh thanks! Ik ga ze even bellen van de week!
(ja bestellen, bekijken en terugsturen kan ook maar daar ben ik niet zo van)
Enkele maanden geleden is mijn GW-9200 Riseman de deur uit gegaan, ik kreeg een bod dat ik niet kon weigeren…
Ondertussen beseft dat dit voor mij één van de leukste vintage G-Shocks is, design afwerking, functionaliteit, draagcomfort.
Dus terug ééntje op de kop getikt, was volledig dood toen hij donderdag uit de doos kwam, ondertussen al op “M”…
Geweldig ding imho.
laad hij op door solar dan of zo?