G-Shock only III

Haha dat komt wel goed

1 like

Nog iets verder afgewerkt en toch een positief display gemonteerd voor een betere afleesbaarheid. De combinatie valt me zeker niet tegen. :slightly_smiling_face::tada:

En meteen een “easter egg” erin verwerkt… :muscle::joy:

14 likes

Yessssss gaaf hoor!:heart_eyes:

1 like

Thanks. :grinning::+1:

1 like

75 euro, doe je aan verzenden ? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ehhh, het is een GMW-B5000… :hugs::sweat_smile:

1 like

Meteen maar een tweede samengesteld maar ik weet niet af dat handig was. :thinking: Nu moet ik weer kiezen… :see_no_evil::crazy_face:

5 likes

80 euro dan :crazy_face: alle gekheid op een stokje, mooi gemaakt :clap:t2::clap:t2::clap:t2:

1 like

:smiley: Dank je wel! :+1:

5 likes

Twijfel of ik deze zal aanschaffen .

6 likes

Wat houd je tegen ?

Deze zwarte displays zijn nogal moeilijk afleesbaar. Met wat geduld, april/mei?, komt er een square G-Shock met Memory In Pixel display op de markt. Dat MIP scherm is stukken beter afleesbaar :+1:

5 likes

Kijk … dat klinkt goed :+1::+1:

1 like

Mijn ervaring met een Garmin Instinct en een Casio Protrek (met STN display, dus een stuk beter dan een standaard LCD), dat een MIP scherm onder veel grotere hoeken goed afleesbaar is.
Het nadeel is wel, het zijn echt pixels, dus de hele fijne lijnen die binnen een LCD mogelijk zijn, zijn het daarin niet.

GW-5000 (LCD), PRW-3100 (STN), Garmin Instinct (MIP).

7 likes

Ook aan getwijfeld… Heel mooi uiterlijk maar uiteindelijk toch voor de 5610 gegaan in verband met het positieve display en betere leesbaarheid daarvan.

1 like

Misschien de GW5000u-1jf? Heeft een positief display en zit echt een stuk lekkerder (door een ander soort rubber band) dan de 5610, alleen wel een stuk duurder.

4 likes

Zal is googlen .

1 like

Volgens mij heeft iemand op het forum een te koop…

1 like

Deze is helemaal doorgedraaid.

2 likes