Als je die van mij bedoeld, dat is de GBX-100
Ik zal vanvond er een paar maken
Klopt, maar ik vond persoonlijk deze het mooist die ik nu heb!
Eens, daarom heb ik die ook besteld. Komt morgen al!
Toch maar voor deze gegaan! Heerlijk ding. Makkelijk te zien hoelaat het is. Jammer genoeg de gwm5610-1ber in de verkoop gedaan omdat ik niet kan wennen aan het slecht zien van de tijd Maar heb er iets mooiers voor terug
!
Veel draag plezier alvast
Stalen kast en de strap geven hem stijl. Het model met het positieve display het meest leesbaar. Maar Casio moet doorpakken en hier bluetooth, Solar en MB6 opzetten. Maar Casio kennende zal dat model wel komen als de hele wereld eerst deze jongen heeft gekocht.
Helemaal eens! Heb een aantal minuten op de pagina van Casio gezocht naar of er wel of geen bluetooth op deze jongens zit, maar inderdaad helaas niet. Mag de pret niet drukken.
Bummer. Iemand die hier ervaring mee heeft? Gloednieuwe GA2100. Na het schoonmaken met warm water, daarna een wandeling gemaakt in de kou vanmiddag. Is dit normaal?? Condens achter het glas??? .
Niet verwacht van G shock. Of is dit dikke pech?
Komt vaker voor dacht ik. In je gebruiksaanwijzing staat er ook wat over gemeld dat bij temperatuur schommelingen je condens kan krijgen. Moet vanzelf weg gaan.
Heb ik ook een keer gehad met een g-shock Gulfmaster.
Die viel nog binnen de garantie en heb ik dus teruggestuurd. Ik weet niet precies wat ze ermee gedaan hebben… Maar toen ik het horloge terug kreeg nooit meer last van condens onder het glas gehad.
Hmm vaag. Zal hem is terug brengen. Kijken wat ze voor mij kunnen betekenen
Ik heb dit bij al mijn 3 de ga-2100 gehad. Op het internet ook het een en ander over te vinden. Het gebeurde bij mij als ik van een koude naar een warme omgeving ging. Het verdwijnt ook wel weer gewoon na een paar minuten.
Ik denk dat dit helaas gewoon een feature is van de ga-2100.
He bah wat jammer. Dacht ik eindelijk klaar te zijn… ik zag het ook al op forums voorbij komen. Sorry maar dan hoef ik hem niet. Mooi terug brengen. Ik denk dat ik dan de GA-B001 ga proberen. Hopen dat deze wat beter is gebouwd