Iemand tips of en waar ik een een case en band kan vinden met wat meer kleur voor mijn dodelijk saaie 5610?
Geel of oranje lijkt mij leuk en het liefste wel origineel Casio en geen Ali dingen.
Waarom geen Alieexpress dingen? Er zitten verrassend goede bandjes tussen. Soepele siliconen bandjes met verschillende kleuren.
Ben benieuwd wat het gaat worden en hoop dat je het resultaat ook hier laat zien😊
Omdat wat mij betreft de naam G Shock een duidelijk kenmerk is van Casio en daarmee de Ali producten gewoon fake zijn als ze dit gebruiken.
Dat wil ik niet.
Mooi plaatje
New old stock?
Volgens mij is deze al een tijdje uit de catalogus. Maar de locale juwelier had er nog een.
Back in black
Ik doe het maar via de link, op marktplaats zijn volgens mij alleen handelaren actief: https://www.marktplaats.nl/v/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1945007857-casio-g-shock-gmw-b5000eh-1
Ik krijg hier een beetje dit gevoel bij
Het zal wel aan de verdere opgeruimde layout liggen. Want het schermpje zal niet kleiner zijn dan normaal.
Hello everybody, deze BGD-565 van mijn partner is behoorlijk verkleurd. Ziet het niet heel goed op de foto realiseer ik mij nu, maar de randen slaan zwart uit. Heeft er iemand hier een oma’s recept voor zoiets of een andere suggestie?
Ga ermee onder de douch staan en indien het vet met vuil is werkt ossengal heel goed.
Thanks, ossengal ga ik een poging geven!