G-Shock only III

Mooi ding man !!

Vandaag de Pijlgifkikker🐸 wat geniet ik toch ook van deze GSHOCK💯

Betreft een Limited Edition. In Duitsland binnen 2uur overal uitverkocht sinds de release in februari plaats heeft gevonden. Volgens mijn vaste juwelier zijn 10 frogmans naar NL gekomen dus zeer schaars(zeldzaam)

10 likes

8 likes

:stuck_out_tongue:

6 likes

Je komt uit Twente toch?:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Jazeker, proud to be a tukker

1 like

Ik kom uit Overijssel dus ligt in de buurt…

1 like

Volgens mij wel ja :wink:

1 like

Wil eens gaan kijken of ik dit model kan modden.
Totaal geen ervaring mee maar dat gaan we zien.

Ik ben alleen totaal niet van de Ali, maar vrees dat dat het aangewezen adres is voor mod-onderdeeltjes?

Als iemand wat info heeft of wat anders weet, let me know!

4 likes

:frog:

10 likes

Wat een beest zeg!

2 likes

Klopt, ben er super blij mee🥰

1 like

GW5000 met combi bracelet. Draagt heerlijk. Laat de zomer maar komen ;-).

11 likes

:sunglasses::+1:

13 likes

Vandaag de GSHOCK Frogman Antarctic😎

10 likes

Van het internet

Vierduizend Euro. €4.000 .

Kwam ik toevallig surfend tegen.
Iemand hier op HF?

2 likes

Ik zie het er niet aan af eerlijk gezegd, en zou zo’n bedrag ook nooit voor een G-SHOCK neerleggen…

4 likes

Vraagje en allicht handig om hier te stellen.

Ik ga donderdag een weekje naar de zon. Normaal gesproken neem ik altijd een aantal horloge mee op reis maar ik dit jaar wou ik ze toch maar eens gaan opbergen in de kluis…

Daarom ook het idee om een g-schock aan te schaffen als vakantie/sport horloge
Toen ik vanochtend wat aan het zoeken raakte viel mij op dat grote van een g-shock horloge toch vrij fors is.
Bijna al mijn horloges zijn 41mm ik heb er 1tje van 44mm maar zal eerlijk zijn dat ik die voor mijzelf aan de grote kant vind.
Betreft g-shock: Als ik de modellen van 42mm aanklik zijn dit vaak ‘‘dames’’ modellen

Nu rest mij de vraag,

Draagt/oogt een g-shock kleiner? of is het toch handig oom gewoon voor de 45,5mm te gaan?

Alvast dank voor jullie hulp

1 like

Mogguh :wave:t2: Je hebt dus nog geen modellen gepast ? Ik weet niet waar je woont maar hier int oosten zit Kish, een Experience Center met skrikkelijk veel GShocks, misschien kun je daar ff passen. Maar ik heb verschillende gshocks (gehad). De GA700 (54mm) bijvoorbeeld, oogt groot en is ook groot, maar mijn DW-5600HR-1 (43mm) oogt groot maar is int echt kleiner. Dus ik zou echt ff een aantal modellen passen en daardoor de goeie aan te schaffen :ok_hand:t2: Goeie vakantie alvast :sunny:

3 likes