G-Shock only III

Sinds gisteren ook een G-SHOCK in mijn bezit want ik had graag een shockproof en digitaal
horloge die mij kan vergezellen tijdens vakantie en het werk en andere klussen…
Dus is het deze geworden…

13 likes

11 likes

Yes sir, dit is een GMW-B5000 Eric Haze waarvan de bezel en band meteen zijn gedemonteerd. Daarna van Casio een titanium bezel en rubberen band gemonteerd en nu is het een heerlijk horloge. :heart_eyes::ok_hand:

1 like

Ja echt gaaf!

1 like

De DW-5700/5900/6900 zijn allemaal niet zo makkelijk te vinden in NL en als je dan op een Nederlands eiland met veel zon een etalage tegenkomt, vól met die nummers, dan moet er wel 1 mee. De 5900 laten liggen voor de volgende keer :innocent:

15 likes

De NA vandaag…

Nu mag ik hier ook op :partying_face:

14 likes

Hij blijft heftig😊

10 likes

Vind je? Vind dit model vrij neutraal voor deze kleurstelling of bedoel je de kast van het horloge(Colosaal)

1 like

:sleepy:, dat vind ik echt, niet te opzichtig, mooie verfijnde kleurdetails. Goed draagbaar, ook bij verschillende kledingstijlen en ja hij groot, niet lomp.
Ik heb geen grootte polsen, ik hang en trek niet naar links.
Gelukkig zijn er verschillende smaken en verschillende daarbij passende G-Shocks.

1 like

20 likes

Vandaag de Pijlgifkikker maar weer eens om gedaan🐸

14 likes

De “kerst-editie his/hers 2022”, maar beter geschikt voor een zonnige dag als vandaag

:thinking:

12 likes

De trouwe werkbeater. De iets kleinere maat bevalt mij nog steeds prima.

10 likes

Ik miste mijn zwarte 6900. Ben ook eens gegaan voor een aankoop uit Japan. Deze onderweg dus.

20 likes

Supervet!

Ik wil ook nog eens dit model toevoegen aan de collectie!

1 like

+1, echt leuke dingen

1 like

Heel gaaf! Heb laatst een gele gekocht en draag hem best veel.

11 likes

13 likes

Had de gele ook bijna gekocht lekker zomers. Heb nu mijn zinnen gezet op deze DW6600.

Hopelijk is hij snel verkrijgbaar in Nederland.

11 likes

Lekker zeg!

Geniet ervan!

1 like