De Foxfire ltd maar weer om. Had echt verwacht dat deze heel snel verkocht zou zijn voor de prijs die ik vroeg. Dan heb ik zelf maar een koopje en moet ik gewoon iets langer doorsparen voor de volgende aanwinst. Hij is gewoon retecool.
Met dit warme weer is een combi bracelet gewoon top!
De pin van de combi bracelet van m’n 5610 is gisteren helaas stukgegaan bij de fijnafstelling. Droeg inderdaad zeer fijn. Misschien de moment om over te stappen op staal ?
Als iemand nog een metalen Mod kit voor een 5610 heeft liggen die stof ligt te happen…
Hoe maak je een pin stuk?
Kan je die niet gewoon vervangen?
Stealth wealth…
Goede vraag… Wilde de fijnafstelling een gaatje minder zetten en de springbar klemt nu niet meer waardoor de band dus niet meer vastgehouden word aan de clasp.
De uiteinden veren beide nog wel gewoon. Ik vermoed dat de kleine pinnetjes (of wat de correcte benaming ook moge zijn) op de verende uiteinden afgebroken zijn.
Vervangen is natuurlijk mogelijk .
Na deze gemod te hebben met andere wijzers en indices was AliX, merkte ik toch ontevreden te zijn met het eindresultaat. Gevolg: ruim 6 maanden in de horlogedoos. Eigenlijk waren de stock keuzes toch beter (hoewel als Casio OEM wijzers beschikbaar zou maken…). Na lang uitstel gedrag maar teruggezet naar hoe die was… en toen een gedachte voor de meest bare bones mod
Weekje naar Terschelling, en tijdens het struinen door een dorpje zag deze G-Shock in de etalage liggen bij een brillen zaak die een paar horloges verkocht. Niet veel verstand van G-Shock maar vond deze wel heel zomers:
Het lijkt een wat ouder model want er zat een labeltje aan die helemaal was verkleurd, en de verpakking was ook nog zoek. Dus mocht ik hem mee nemen voor een zacht prijsje
Lekkere vakantie beater!