G-Shock only III

16 likes

Het is een GW-5000U.

1 like

Klopt. Dyslectische vingers blijkbaar.

2 likes

GA-B2100-1AER, gescoord op marktplaats, erg blij mee, solar powered, vederlicht en staat prima op mijn kleine 16cm polsjes :slight_smile:

22 likes

Congrats! :clap:

1 like

21 likes

MTG-B2000

10 likes

NA. :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Cool, welk type is dit?

AWG-M100SB-2AER. Heb eerder de ‘stealth’ variant gehad (zwart op zwart met zwarte details :wink: ) maar de negatieve LCD’s waren vrijwel onleesbaar. Deze donkerblauwe variant is veel beter wat dat betreft en ziet er in het echt beter uit dan in foto’s (het tegenovergestelde van de stealth versie).

1 like

Ik vind m echt heel gaaf alleen de “contra” van de wijzers zijn wat groot waardoor ze b.v. om zes uur een aardig stuk over het witte deel draaien. Of valt dat mee? Verder lijkt de Bluetooth versie me echt tof via de app bediening.

Dit bedoel ik, contra minuten wijzer steekt over meer dan de helft van de minuten wijzer…

Ja, heb ik ook altijd vreemd gevonden. In de praktijk heb ik er echter weinig last van.
Foto voor de sfeer:

12 likes

Ik ben nog aan het inlezen qua G Shock types, deze is wat onopvallender, mooie wijzerplaat. En Multiband 6 voor een leuke prijs.

Inderdaad: De AWG-M100 serie horloges zijn (samen met uiteraard de klassieke squares en de G-2900F) G-Shocks die klein genoeg zijn om nog discreet te ogen. Heel draagbaar.

Ook veel waar voor het geld inderdaad… maar dat geldt voor veel G-Shocks and andere Casio modellen.

1 like

Ah, ik zie wat je bedoelt, maar die “contra” van de wijzers is mij nog niet zo opgevallen. Over bluetooth kan ik kort zijn; superhandig :slight_smile: instellen van tijd, tijdzones, timers was kwestie van minuten. Geen gefriemel met knopjes tig keer indrukken. Daarna nog een keer gecheckt of de dagelijkse tijdsynchronizatie werkte (dat was het geval) sindsdien de app niet meer gebruikt. :slight_smile: in een ideale wereld had de CasiOak tijdsynchronizatie via radiosignaal en geen bluetooth, maar ja…

2 likes

En als op en aanmerkingen, de GPW-2000 heeft ook een flinke overhang van de minutenwijzer over de urenwijzer.
En dat er bluetooth op zit (naast de multiband 6 en de GPS), dat heb ik ooit een keer gebruikt, de rest is allemaal in te stellen via de schroefkroon, dat werkt net zo goed.

6 likes

12 likes

5600 met upgraded case set

22 likes

GW-5000U, getitaniumiseerd.

15 likes

De B5000TVA is al ruim anderhalf jaar mijn dagelijkse horloge. Die DLC-coating is fantastisch; er zijn haast geen krasjes te vinden op de kast of de vouwsluiting.

25 likes