Die paarse
€1999,-
Even wachten op een Carbon mod kit van ome Ali en die dan op een tweedehandse B5000 zetten.
Nee dat zeker niet maar ga er maar vanuit dat er, behalve Rolex en nog enkele topmerken, weinig waardevaste horloges zijn. Sommige zijn zelfs ware afschrijf kanonnen maar die kun je dan weer voor een leuke prijs in het blauwe gedeelte kopen. Kost soms wat geduld maar ik heb op die manier al 2 mooie horloges die flink financieel waren afgeschreven gekocht die er nog als nieuw uit zagen.
Dan moet je hem in Azië zien te verkopen. In Europa gaan ze hier niet hard op. Mijn limiteds zijn zo een 12 jaar geleden ook allemaal naar Maleisië gegaan en 3 tot 4x over de kop gegaan.
GWN-1000C-1A
Overgenomen van forumlid
Flinke jongen, echt outdoorhorloge de hoogtemeter gaat getest worden op de hoogste berg van Spanje. De gebruiksaanwijzing van > 100 pagina’s lees ik in het vliegtuig wel
Waardevast zijn ze niet (behalve misschien de limited editions). Maar voor rond de € 500 (nieuw) heb je een horloge dat 10-15 jaar of langer niet open hoeft om de batterij te verwisselen en geen last van resin rot want staal. En ik vind het design helemaal top vandaar dat ik er nu 3 heb.
Ik heb hem sinds sinds enkele dagen ook na lang twijfelen… Nu ik hem heb weet ik het zeker. Te lang getwijfeld .
Mooi hoor zo’n Gulfmaster. Veel plezier ermee!
Hey. Wat bedoel je juist met het " Veel makkelijker " deel? Heb je soms ook nog een outdoor foto om de kleur van de band goed te kunnen inschatten?
Dat de tijd wat makkelijker afleesbaar is…
Echt een aanrader👍
1 van de mooiste en fijnste modellen van G shock. Enige minpunt is de plastice “endlinks” die na jaren vervormen door slijtage … heb zelf nu de gw5000u… heb nog nooit een horloge om gehd die zo zacht om de pols zit 🫣😯