Ik had een zoekertje geplaatst voor een 5610, die was bedoeld voor mijn zoon, maar uiteindelijk onderstaade nieuw gevonden voor hem en er zelf een 5000 aan overgehouden. Nu toch maar weer op zoek naar een gw-m5610 en gw-6900-1 voor mezelf.
Ook leuk! Hoe tough is ie t.o.v. een G-Shock?
Moet je toch wel je locatie invoeren om een correcte weergave van maand en getijde?
Hij voelde lekker degelijk, moet eerlijk zeggen dat ik niet naar de maan en getijde functie heb gekeken. Hij zit inmiddels bij hem om de pols dus ermee puzzelen kan ook niet
Mooi ding, heb hem zelf ook;
Is jouw bezel al zo versleten of is dit de schittering van het licht?
Edit: laat maar ik heb het zelf ook
Dankje, ik ben er nog fan van! Ondanks ik 'm al 2 jaar bijna elke dag om heb, heeft ie uitzonderlijk weinig gebruikssporen.
Ok, toch goed om te horen dat ie niet snel beschadigd. Die van mij is nog nieuw ik draag hem eigenlijk nooit.
Maar weg doen kan ik ook niet, daar vind ik hem te mooi voor.
Als ze het bij tiktox niet hebben, dan zijn de volgende sites misschien een optie:
De “Master of G” is er.
De Gravitymaster GWR-B1000.
Ben onder de indruk, zeker de fraaist afgewerkte G die ik al in bezit gehad heb…
Dat bolle Saffierglas alleen al…
Ik heb nog niks gemod, vind de originele Casioak metalen kast gewoon te mooi. Wel een AliExpress FKM bandje erop gezet wat veel soepeler is.
Qua mods zou je hier kunnen kijken:
https://www.skxmod.com/collections/casioak
Niet goedkoop maar wel heel uitgebreide informatie per model en welke Casioaks geschikt zijn qua maatvoering want tussen de kunststof en metalen modellen zitten kleine verschillen in de modules.
Zo keek ik voor een mogelijke mod voor mijn metalen GM2100MF en die bleek voor dit specifieke model niet geschikt! Ze hebben het allemaal handmatig getest en gepast zo te zien. Ik hou wel van leveranciers die zo nauwkeurig te werk gaan. Zie https://www.skxmod.com/products/casioak-gm-series-modding-kits-rubber-band-version
Volgens mij heeft deze site niets voor de Casioak, alleen de digitale G-Shock. Of ik kijk niet goed…
Staat volgens mij gewoon onder “G-Shock”.
Als ik bij de zoekopdracht de term “GA-2100” ingeef krijg ik 126 resultaten.
Als het om banden voor G-Shocks gaat, dan is JaysAndkays een al wat langer bekende leverancier van adapters:
Vario (van de Vario Watches), maakt ook banden voor G-Shocks:
Alles wat niet de originele vorm heeft van casio zelf gaat toch uit China komen. Al mijn mods komen van ome Ali. Daarom is dat niet automatisch troep hoor.