Morgen mannen, hebben jullie de nieuwste Mudmaster al gezien? TLC editie in samenwerking met Toyota. Medio februari 2026 komt hij uit, maar er is nog geen datum bekend wanneer de Mudmaster naar Europa komt. Hier wat foto’s en informatie betreft de TLC Mudmaster ![]()
@FRank71 @Silverace @Jooost ook lekker he😅
Hier nog wat leesvoer voor alle
G-SHOCK liefhebbers😎
Wou dit graag met jullie delen🫶
Heb het idd voorbij zien komen , ook mooi ![]()
![]()
![]()
Pffff … kwijl ![]()
Geweldig wat een vette uitvoering
Hahaha wat een hobby he🤣
Vindt idd deze uitvoering ook heel vet maar weet niet of hij vetter is als mij GWG-1000 ![]()
![]()
Ik had het zelfde, de witte indexxen die eraf knallen vind ik een plus en mooier
Mooi ingetogen kleuren! En ondanks dat de Toyota Land Cruiser natuurlijk een legendarische status heeft, ben ik qua Japanse automerken als gevolg van beroepsdeformatie toch meer een Mazda man
.
Reken op 25% bovenop de aankoop. Was in mijn geval zo. Dit had ik berekend
Idd en echt anders kwa kleur ![]()
![]()
De mod beviel goed, dus de zwarte tegenganger besteld.
Klok is binnen, nu nog even wachten op de band en kast ![]()
![]()
Eens! Ze hadden deze kleurencombinatie moeten gebruiken, zo vet!!![]()
![]()
Mazda zijn ook top auto’s! Mazda RX7 wat een wagen😍
Die heb ik gehad! Kreeg er geen lekkere fit mee en het uurwerk is Thailand wat mij heeft doen besluiten hem toendertijd in de verkoop te zetten maar idd zeer gaaf!
Lekker zeg!!!
Thnx! Komt uit Japan! ![]()
Ik zoek nog steeds het vorige model, maar dat is een drama.
Ik weet welke je bedoelt en je schopt dat topic heel vaak omhoog zonder resultaat terwijl ik je al een link had gegeven waar ik ook heb besteld en op één of andere manier durf je niet…bestel gewoon via die site en je hebt hem volgende week om de pols💪
Kan ik zo nieuw voor je op pikken hier in de stad! Ligt er al tijden… geeft alleen geen korting die nit wit ![]()
Hahahaha ja.
Ik ga er nog eens naar koekeloeren.
Ga van de zomer wel kijken of het iets is , zo’n knaller moet je wel met korte mouwen dragen natuurlijk.
Welke juwelier heeft hem ?
Tierelantijn ![]()