G-Shock only V

Jij hebt toch ook al een mooie collectie hé :wink:

1 like

Thnx, ik had de tip hier op het forum gekregen, even op ali kijken 5610 mod en dan komt het wel voorbij :+1:

1 like

Doe ik nu ook. Ik draag mn 6900’s niet meer dus die staan al een tijdje in de kast int doosje. Geen GShocks meer in de verkoop :muscle:t2:

1 like

Kiek, keurig :smile: Maar ik dacht dat je er een aantal had verkocht ?

1 like

Ik heb G shocks verkocht… 3 jaar heeft het gekost om elke kleur in die box te krijgen, dus dat zou ik echt zonde vinden.

En als ik de kans krijg op nog een MTG, gaan er waarschijnlijk nog wel meer g shocks de deur uit. De stalen band is toch wel echt heel erg fijn!!!

Op mijn werk is een stalen band echt niet handig als ik achter een stelling blijf hangen, maar anders…

3 likes

Ah ok. Stond me wel iets van bij dat je aant verzamelen was maar wist niet meer dat het deze waren. En niet te dicht langs de stellingen wandelen :smile:

1 like

Ik mag ook weer meedoen. :slight_smile:
Moet zeggen dat ik niks voel van de onderkant waar de sensoren zitten. Flexibel bandje met genoeg gaatjes voor de perfecte fit. Draagt gelukkig groter dan de normale squares godzijdank.

10 likes

Dat is dan wel weer een beetje jammer :grimacing:

Goedemorgen … :+1:

13 likes

Via Chrono24 besteld.

1 like

Zalige uitgaven :wink:.

1 like

17 likes

Super display :ok_hand:t2: erg gaaf , gefeliciteerd!

Nog een dagje de Eric Haze om .

19 likes

Dankje! Erg blij mee :pray:

1 like

13 likes

Voorjaarsreisjes plannen en vastleggen :heart_eyes:

18 likes

15 likes

Kwamen daar naast de aankoopprijs en aangegeven verzendkosten nog andere extra kosten bij?

Die valt wel op :smile:

1 like