Mooi,gefeliciteert!
Eindelijk een 6900 kunnen passen… En waar ik al bang voor was, hij is ienieminie… Mijn vrouw wil nu wel een roze voor haar verjaardag ![]()
Valt an sich nog wel mee vind ik. Staat niet verkeerd.
Maar ik begrijp je ook wel weer, ik wil ook alles net wat groter.
Onder de 43mm houd het voor mij wel op.
Holy!!

Je zou een GW-9400 rangeman kunnen verbouwen tot een kleur naar keuze, die is ietsjes groter dan een GW-6900.
En er is wel een rose 6900, maar die is al een tijdje niet meer leverbaar:
Bezel:
Minott heeft ook wat onderdelen, maar niet dat rose.
Er zijn wel 2e hands te vinden voor rond de 50 euro in werkende staat
En nu weet ik in elk geval dat ik voor mijn zoektocht naar een gele shock de 6900 af kan strepen…
Edit: al even snel gekeken naar een gele gw9400: 400 euro… dat is mij iets te gortig
Voor dat geld ga ik veel liever weer voor een gpr, zelfs met die in en in beroerde band…
De zoektocht is nog niet ten einde
![]()
Jeeeej, deze week krijg ik 2 ‘nieuwe’ horloges binnen ![]()
De AW-591
Van deze had ik alleen de kast, een bandje moest ik nog zoeken maar of ± 25 euro voor een bandje of 20 euro voor een heel horloge waarvan de band nog goed is (volgens verkoper). Ben benieuwd morgen ![]()
en de GD-100
Dit worden mijn werkhorloges bij mn volgende job ipv de GD-010-3ER . Vind het toch jammer als ik die beschadig en deze 2 mogen wel wat hebben ![]()
![]()
Alle drie leuke klokken ![]()
![]()
Dat zal wel meevallen.
Als kantoormuis zit ik met 19cm helaas wel aan de grotere kant, en dat is voor kleinere horloges soms wat hinderlijk als je een leuke band zoekt die niet in XL verkrijgbaar is, en er dus wat geschoven moet worden met een keeper en het befaamde “laatste gaatje”.
Weet een G-kenner bij welke GWG-1000 deze band hoort? Met de goudkleurige hardware verwacht ik een limited, maar ik zou het niet kunnen bedenken.
Staat je perfect! Wat is hier klein aan?
Het zou de Gwg-1000gb kunnen zijn
Was al een tijdje op zoek naar een rubber strap in dezelfde kleur als het accentje, eindelijk een gevonden op ali, maakt hem gelijk lekker zomers.
Yo, wat een top site!
Een van deze twee dus. Grappig. Als ik er ooit eentje vind met een verrotte band, heb ik een nieuwe liggen ![]()
Ook vandaag weer voor een Rangeman gekozen, nu zijn ze allemaal weer een keer gedragen.
Handig ook zo’n display waar je live de crypto-koers op kunt zien ![]()
Oeh , die is wel lekker met dat geel erbij ![]()