G-Shock only V

Oké, getriggered door @drex dat bovenstaande geen G-Shock is, ben ik overstag gegaan.

Mijn vertrouwde slaaphorloge zal spoedig vertrekken en er zal een G-Shock voor in de plaats moeten komen. Maar dan dus eentje die het daglicht niet zal zien en alleen tijdens de nachtelijke uurtjes gedragen zal worden.

Heel veel functies hoeven er niet op te zitten, maar belangrijk is dat ie goede verlichting heeft en een makkelijk afleesbaar scherm moet hebben. Een Square heb ik al, maar die valt af vanwege het priegelige knopje voor de verlichting. Een Mudmaster en MTG valt ook af omdat ik liever een digitaal scherm heb.

Nou ben ik benieuwd…wat zouden jullie tips zijn?

10 likes

Verandering van Spijs doet eten! Ik vind het een leuk en apart model.
Dus… wat is dit voor model?

Edit: Gevonden, DW-290

1 like

Iets met een groter display … zodat de tijd waar het om gaat centraal staat.
protek :thinking:

5 likes

Mooi basic, een classic in mooie frisse uitvoering met de functies die handig zijn … meer heb je niet nodig :yum::+1::+1:

1 like

De bovenste is wel een kanshebber, alleen is ie behoorlijk groot en dat is tijdens het slapen misschien niet super comfortabel.

De onderste zou ik alleen met positief display willen, ik zie dat die ook bestaan. Zou nog een kanshebber kunnen zijn!

1 like

Ik zou even kijken, ik weet zo niet welke G-Shock het van mij is maar er zit er 1 tussen die ik als zaklamp kan gebruiken als ik in het donker de trap af naar beneden loop :joy:

1 like

7 likes

Leuk model idd, en 10 jaar batterij is natuurlijk ook geweldig handig :+1:

1 like

Heeft ie geen auto-light toevallig? Dat is echt reuze handig .

Toch wel :sweat_smile: dit is voor mij echt een pure zomer G-shock, voor als het echt warm is.
Ik vind hem eigenlijk te licht , voelt bijna alsof je niks om je pols hebt .

1 like

Volgens mij wel, maar in bed moet je dan echt je pols naar je gezicht draaien voordat ie wat doet. Dat is heel onnatuurlijk :grimacing:

1 like

Voor mij is het precies anders om, deze modellen passen in de winter mooi en makkelijk onder m’n jas … en de grote jongens vind ik fijner in de zomer

1 like

Dat is waar :+1:t2:

Het gaat meer om het gewicht dan om de maat , de Mudmaster voel je tenminste om je pols :blush: :muscle:t2:

1 like

Prachtig horloge man :ok_hand:.

1 like

Blijft mooi en moet hier toch ook echt eens om de pols :+1:t2:

1 like

Vandaag nog een GLS-6900-1 in ontvangst mogen nemen :heart_eyes:

Batterijtje vervangen en hoppaaaa

Mooi bij de rest van de 6900 G-lide familie :heart_eyes:

Nu nog op zoek naar de laatste GLS kleurcombo (oranje) :innocent: dan is de set ook compleet…

13 likes

Mooie aanbieding!

9 likes

Zit ook gewoon heerlijk!!!

11 likes

13 likes