G-Shock only V

Coole ertussen.

Mocht iemand met tough solair en of Bluetooth of die radiofrequentie in andere kleur dan zwart hebben, shoot me a message, sta open voor suggesties

Gelekte renders tonen Casio’s gestroomlijnde nieuwe G-Steel line-up in volle glorie - Notebookcheck.nl Nieuws Gelekte renders tonen Casio's gestroomlijnde nieuwe G-Steel line-up in volle glorie - Notebookcheck.nl Nieuws

2 likes

Echt heeeeeel gaaf :love_you_gesture:t2: ik wil er 1 :smile:

1 like

Hij is er alleen in blauw streepje en alleen te bestellen in Japan onder CASIO G-SHOCK GW-M5610U-1CJF. Maar, is net iets minder mooi hoor, die wil je niet. En natuurlijk de negatieve display, de GW-M5610U-1B, maar die wil je helemaal niet (heb m weliswaar nu om, maar das mn stealthy werk horloge, niet te opvallend, maar ook niet af te lezen

11 likes

Die wil ik! Precies die

1 like

Hij is ook erg mooi vind ik.
Krijg er ook heel veel leuke reacties op.

Vergeet ik helemaal een foto op het strand te maken. Dan maar zo: mooi geel is niet lelijk😁

15 likes

Deze 5600 heeft een aantal bierdouches overleefd vanavond, love it :beers::love_you_gesture:t2:

12 likes

Het is weer knutselmiddag!!! :partying_face:

14 likes

Het resultaat:

11 likes

Hahaha ik wil die ook wel!

Deze is ook vet zeg!

1 like

En vandaag verkoelend ijsblauw

12 likes

Eens! De GLX-serie is erg leuk, ook om te verzamelen :wink:

Zo jammer dat je ze dan in Japan moet bestellen, ik zag al invoerrechten, douanekosten enz toen zag ik er maar vanaf!

De oranje komt van de lokale juwelier hier en de gele heb ik via een tweedehands winkel gevonden. Mogelijk heb ik geluk gehad, maar ze zijn af en toe te vinden.

1 like

Goedenavond heren en dames,
Omdat dit mijn eerste bericht op het forum is en ik nog zoekende ben over hoe alles werkt zal ik mezelf hier even kort voorstellen.
Mijn naam is Peter, 43 jaar en heb momenteel een kleine collectie van 7 G shocks die ook regelmatig wisselt.
Vandaag heb ik mijn Frankenstein GWGB1000 om.
Ik heb er 2, met groene band en de emergency color, maar vond de kleuren van alle 2 nèt niet… dus heb ik ze uit elkaar gehaald en wat onderdelen gewisseld met deze als resultaat, voor mij de perfecte kleur.
Ik ga proberen een foto te posten😅

9 likes

Welkom :slightly_smiling_face:
Na een paar berichten of wat activiteit krijg je de optie om foto’s te plaatsen :+1:

1 like

Ah ok, ik dacht al dat het aan mij lag :sweat_smile:.
Jammer, ik had jullie graag mn collectie laten zien. Dank je voor je reactie

1 like