G-Shock only V

Laatste paar dagen toch steeds weer de 5000R om. Blijft een topper!

23 likes

Hoi, ik heb een G-Shock GW-M5610U-1BER en zou er graag een positieve module indoen.

Dit kan dacht ik, maar waar vind ik een module of wie heeft er eentje voor mij? 'k Koop liever niet een nieuwe G-S.

1 like

De NA is binnen :grinning:

18 likes

Van harte, topper :blush::+1::+1:

1 like

Hele mooie kleuren lekker fleurig, heel veel plezier ermee :+1:
Staat je toppie.

1 like

Je kan een goedkope flink gebruikte scoren op ebay. Slechte staat = goedkoper. De module zit toch goed beschermd bij een G-shock. Positieve module in de jouwe en als alles zeker weten goed werkt, maak je van de donor een negatieve. Die kan dan weer op ebay :wink:

Ik heb deze mod ook. Alleen wel een hele nieuwe module.

17 likes

Thx voor je inbreng.

Mooie mod!

Dat heb ik inmiddels inderdaad ook gedacht: een aparte module vinden lijkt niet mogelijk, een nieuwe is té duur. Maar ook op eBay of Vinted wordt een gebruikte G-shock vrij kostelijk verkocht: we blijven zoeken …

2 likes

Voor 25 gekocht op MP uiteraard :joy:

2 likes

14 likes

Weer beschikbaar voor wie van bruin en roze houd, wel bijna uitverkocht

https://www.casio.com/nl/watches/gshock/product.DW-6900HH-5/

3 likes

Een shock voor de dame :star_struck:

16 likes

Goedemorgen, hier ook mooi een setje :smiling_face::+1:
@Patries

19 likes

Jaloers, ik krijg die schijt Apple Watch maar niet van der pols :unamused:
Zoveel leuke kleurtjes en modellen… maar nee

Gelukkig onze dochter wel al vroeg het horloge virus erin gestampt :sweat_smile:

Die gaat nu elke dag naar school met deze Japanse klassieker om der pols :smiley:

14 likes

Ze had eerst de 6900 gepast, maar toen zag ze deze. Als een blad aan de boom enzo :rofl: :partying_face:

3 likes

Jij bedoelt deze mod🙂

Ik heb je een pb gestuurd :wink:

13 likes

Deze week maak ik er een square weekje van (zeker met een NA die onderweg is), te beginnen met deze…

19 likes

Ook maar toegegeven aan een 5000R.

Ik snap de kritiek rondom het LCD scherm en was zelf huiverig om hem aan te schaffen… Maar het is echt een topper! Als ik terug moet naar nog maar 1 shock is het 100% deze…

21 likes

Mijn bescheiden collectie. Met de GW-M5610 als werkpaard.
Nog wel zoekende naar een leuke uitbreiding.
Gelukkig beperkt de gewenste maat mijn keuze behoorlijk! :sweat_smile:

19 likes

1 gouwe kletser moet kunnen :yum::+1:

30 likes

Dat is bij mijn vrouw ook, terwijl ze een paar mooie horloges heeft, o.a. een Omega.

3 likes