Ziet er shiny uit ![]()
![]()
Goedgekeurd!
Wederom een square om de pols vandaag, de B5000G-2 met blauwe bezel en strap. Als ik slechts een square zou mogen/kunnen houden, het zou deze zijn!
Is idd een mooie uitvoering ![]()
![]()
![]()
Zo pakketje is binnen … was al een tijd wachten vanaf de aankondiging.
Je zult de denken, vorige week vond je ze nog te duur voor wat je kreeg.
Dat klopt eigenlijk nog steeds, maar dat heb ik met veel horloges tegenwoordig.
Maar deze nieuwe combi benaderd toch zeker wel de G-Shock perfectie ![]()
.
Wijzerblad lijkt wel een toverdoos, veel effect op het lichtinval van donker tot traditionele Japanse hanada-iro blauw.
En ware Transformer ![]()
Heel erg mooi.![]()
Wauw wat een klepper!
Proficiat!
Wauw man , dat een na laatste wristshot waar het licht er zo mooi op valt … wat een beauty ![]()
Gefeliciteerd Joost!
Heel fraai👌
Mooi man, proficiat!
Goedemiddag,
Ik ben nieuw hier op het forum en een van de dingen waar ik naar aan het kijken ben is een G-Shock. Het liefst zou die aan de volgende wensen voldoen:
- Solar
- Time sync
- Digitaal display (voor analoog heb ik andere opties
) - Liefst een beetje “understated”, hoeft niet heel kleurrijk te zijn
Tot nu toe lijkt de GW-5000U mij heel geschikt, net wat meer “premium” zonder dat het een fortuin hoeft te kosten. Zijn er, gegeven deze voorkeur, nog andere modellen die jullie zouden aanraden?
Welkom ![]()
Is natuurlijk een hele mooie G-shock om mee te beginnen
… en dan komt de volgende, en de volgende en voor je het weet ben je op zoek naar een gele omdat anders je collectie niet compleet is hè @Silverace ![]()
Veel plezier op HF !
Ik zou ook eens kijken naar een GMW-B5000
Deze vind ik altijd fantastisch! Zelfde maat als wat je al in gedachten hebt ![]()
Die heeft echt iets los gemaakt!!! Mijn gele is bijna klaar
Gisteren net de letters ingekleurd! Dat wordt een top verjaardagscadeautje ![]()
voor je het weet ben je op zoek naar een gele omdat anders je collectie niet compleet is hè @Silverace
Precies!