En, hoe draagt ie??
Perfect, een 2100 die mooi soepel om de pols valt vanwege de titanium band ⊠en een stuk lichter dan de geheel metalen gmw-5000.
Maar kwa dragen is de gst-1000 ook perfect.
Even onder de radar ⊠![]()
Houd beter de tijd dan een astron, als mijn astron geen gps had gezien week het snel een seconden af ⊠loopt natuurlijk op.
De 5000/5610 met of zonder multiband (vooral natuurlijk zonder) merk ik dat niet of nog niet.
En tov Breitling Aerospace, tikt deze secondewijzer wel altijd strak het streepje ⊠waar het bij Breitling soms wel soms niet was .
Beter! Het is een mooie hoor.
Dat lichte gevoel van dragen vanwege titanium herken ik wel van mân, sinds gister ex, Aerospace Evo.
Soms een schrikmoment of ie nog wel om de pols zit!![]()
Aerospace heeft geen secondenwijzer hoor!
En mân al 27 jaar tikkende B-1 doet het ook niet slecht qua uitlijning!![]()
Ha ha, daar had ik niet eens aan gedacht, maar je hebt gelijk (Spaans overigens). Er is echter nog iets opmerkelijksâŠ
Dat het een ontzettend gaaf setje is, vooral die titanium rechts is om te kwijlen!
Wat valt me op? Vier verschillende materialen? Al weet ik niet zeker of de tweede van rechts niet ook âgewoonâ rvs isâŠ
Idd
teveel gehad ⊠bedoel de minutenwijzer
bij de b70
Hmm, dat was het niet eigenlijk. De middenste twee zijn beide staal inderdaad, hoewel de rechter Ion-plated is (waar de lijntjes in gelaserd zijn). Dus er is nog iets ![]()
Die is bij sommigen behoorlijk out of sync inderdaadâŠ![]()
Ligt er idd mooi dik op ![]()
Wil je een tip geven: zoeken we een verschil of een overeenkomst? Van beide zijn er genoeg⊠![]()
De linkse is een stuk groter dan de andere ? Lijkt wa een nepperd ![]()
![]()
Wat een bom, MR -G een mens heeft niet meer nodig!!
Nou, iemand die mân brood smeert voor naar het werk kan ik ook nog altijd goed waarderen ![]()
![]()
Het enige dat me nog opvalt is dat de B5000âs allemaal ooit zo de fabriek hebben verlaten, maar dat de B5600 met die blauwe bezel origineel alleen met een negatief display is geleverd?
Yes, dat is het! Ik heb in de GW-B5600-2 een module met positief display gezet omdat ik de negatieve displays heel slecht kan lezen. Ik heb het ook geprobeerd met de GMW-B5000CS (Tron), maar ik vond dat het daar echt niet in paste qua design.
Top, wat heb ik gewonnen? ![]()
Ik snap je precies, ik had ooit een b5600 met negatief display, maar die is om reden van afleesbaarheid weg. Daar is deze onlangs voor in de plaats gekomenâŠ
Ewige roem, uiteraard!
Ziet er goed uit, die band vind ik mooi ook. Welke referentie is dat precies, weet je dat zo? Zie ik iets groens of is dat de belichting?
[Tip van de dag](Originele casio Gshock Horloge doos Bieden â„ Originele casio Gshock Horloge doos â Horloges | Heren â Marktplaats)