G-Shock only V

Toevallig heb ik hem ook al 2 dagen om, begin hem steeds meer te waarderen, vond eerst de dunnere cijfers wat tegenvallen vandaar dat hij weinig polstijd kreeg.

Kijkhoek is heerlijk vergeleken met de 5610

13 likes

Thnx voor de tip, heb er nog twee liggen en had geen idee dat er zo op geboden zou worden :grimacing::+1:

3 likes

Zo, nachtdienst zit er op … weeeekend :yum::+1:

21 likes

Heb al contact gehad met de beste man, maar voor die biedingen gaat hij in ieder geval niet weg :crazy_face:

2 likes

Dat is deze: Casio G-Shock Database

Die heeft ipv het blauw een goud-gele reflecterende rand rond het display en het display heeft idd een wat gelige tint. Zit op een combi-bracelet V2.

2 likes

:rofl:

1 like

Oh ja, ken ik; mooi model :+1:t3:

1 like

Fijne zaterdag!

19 likes

Square Saturday: vandaag de B5000-1 met de ‘enigszins’ gehavende bezel van de B5000G-1. De bezel had al wat krasjes toen ik hem ooit kocht, maar hij is er in mijn bezit ook niet veel beter op geworden. Verbazingwekkend genoeg zijn de displays nog als nieuw, het veegje op de seconden aanduiding zit in de beschermsticker. Een echte beater voor tijdens het sleutelen en klussen…

17 likes

Het heeft ook wel wat, zou zo een limited edition kunnen zijn

2 likes

Ziet er zeker mooi uit, je ziet dat ie geleeft heeft.

2 likes

Mooi even de GST, kunnen de twee nieuwkomers eindelijk met de eerste zon van afgelopen dagen even vol tanken :yum::+1:

16 likes

Deze 2100 camouflage besteld.
G-SHOCK GA-2100CM-5AJF

19 likes

Vet :yum::+1:

1 like

Gaaf man :ok_hand:t2:

1 like

Hier de GW-5000HS-7ER in bestelling. Naast 2x een gele en een roze/ blauwe nu ook de witte erbij binnenkort :+1:t2:

4 likes

Harlan Coben heeft goeie boeken, daar kom je de zaterdag wel mee door :smile::+1:t2:

2 likes

Hoppa, deze kan ook gedragen worden :+1:t2: Nieuw bandje, dank nogmaals Joep, erop gezet (door de juwelier want ik was in staat om het horloge in een baan om de aarde te gooien omdat het mij niet lukte). Blij mee !

Iemand nog belang bij een kast van een 590 met enkele beschadigingen en wat veegjes en putjes, sommige krijg ik niet op de foto, in het glas ? Je betaalt alleen de verzendkosten.

11 likes

Leuk model :smiling_face::+1:

1 like

Ik had jaren geleden meer leuk casio (G-Shock geinspireerde) wekkers.
Dit is nu nog de enige … super zuinig op z’n batterij en ik zie net dat de afwijking na een erg lange tijd zelfs meevalt :smiling_face::+1:

De GQ500

Ik heb nog even gezocht naar de andere die ik gehad heb … een beetje 6900 display achtig maar dat blijkt lastig te zijn.

14 likes