Blijft ideaal als alles loopt … avondwissel ![]()
![]()
Heeeeel benieuwd!!!
Ik zie niets op de foto?
Na square Saturday, nu ook square Sunday, en met een zondag’s horloge: mijn NA, de B5000RD.
Echt waanzinnige kleuren afhankelijk van het licht van bordeaux-rood naar diep-paars, en op de bracelet weer anders dan op de bezel, je blijft er naar kijken!
Sorry Casio amigo’s. Ben vandaag gevallen voor de erg verleidelijke charmes van een andere Japanse en gelijk ook vreemd gegaan….![]()
Was aan het kijken voor een horloge erbij en had 2 opties, de GST-B1000D-2AER en een SRPF79K1.
Het is toch de laatste geworden!
Foto voor wie haar wil aanschouwen.
Ik sluit overigens niet geheel uit dat de GST er ook nog komt. De zwarte versie wordt momenteel al met redelijke korting aangeboden bij Bol en Lunatime!
Iedereen maakt wel eens een verkeerde keus ![]()
Geintje natuurlijk , dat is het mooie dat leuk kunt afwisselen en na zo’n seiko voelt elke G-Shock meteen nog beter ![]()
![]()
Lekkere display zeg!!!
Mooi kleurtje ![]()
![]()
Tnx, ‘kek’ kleurtje idd ![]()
Ik had hem in de zon moeten leggen vandaag, zie op de Casio app dat hij bijna leeg is, het was een perfecte dag ervoor hier in het noorden…
Welkom in de wijnclub
![]()
Komt hij hier uit het blauwe?
Had een mooie deal kunnen doen voor de gouden en rode samen, anders had ik die uit het blauw ook gekocht ![]()
Gelijk heb je, die rode geeft echt een heel mooi lichtspel…
Enkel kan je het bandje niet mooi houden haha…
Vanaf er een vinger aankomt, heb je een doffe plek lol…
Je blijft maar poetsen
…
Goedemorgen allemaal! Vandaag is de volgende square uit het rijtje aan de beurt, de GW-5000u.
Draag hem bijna nooit, er is altijd wel een B5000 die om aandacht schreeuwt. Maar als ik de 5000u omheb, vraag ik me altijd af waarom ik ‘m niet vaker omslinger…
Yep, deze rode komt uit het blauwe. En ja, hij lijkt veel gevoeliger voor vingerafdrukken dan willekeurig welke andere B5000, maar door de fantastische kleuren vergeet je dat snel.