Morgen ![]()
![]()
Prachtige MRG, geniet ervan
.
Welkom
.
Mooie, enjoy!
Die is echt mooi
.
Klopt helemaal ik heb dat probleem ook, vooral omdat hij binnen amper signalen ontvangt en mijn citizen attesa bvb wel.
Nice horloge man
.
Gloeiende gifkikker… bandje was er niet goed opgezet door de juwelier denk ik. Ik deed het horloge net af en daar ging het bandje weer
half uur aant prutsen om te fixen maar ik krijg het niet voor mekaar. Iemand tips ?
Ik kreeg bij 1 5600 mod het bandje er niet op, toen heb ik de kast behuizing eraf gehaald.
Eerst het bandje erop gezet en daarna weer de kast bescherming.
Dat ging bij mij toen wel gelukkig
Die had ik al losgemaakt aan 1 kant maar het lukt nog niet. Ik denk dat er iets niet helemaal lekker zit bij de gaatjes voor de pushpin. Feel like i wanna gooi het ding in de prullenbak ![]()
Het kan ook zijn dat door het “gepruts” ik bedoel dat niet verkeerd ![]()
Het gat een beetje dicht is gaan zitten, het blijft kunststof.
Zou kunnen maar als ik de pushpin erin doe zonder bandje gaat dat makkelijk en zit deze wel stevig vast. Ik snap niet …
Heel voorzichtig wat van de band afschuren (het deel wat in de kast valt) …
Dat is de volgende stap ja, ergens iets weghalen zodat het wel past. Eerst ff pauze en ontspannen
ik heb nog wel een kast over dus als niks lukt kan ik altijd nog daarmee aan de slag.
Dat is balen! Bij mijn Awg ging het ook lastig, maar lukte het door de pushpin op het brede gedeelte aan te duwen, zodat de band wat verder tegen de kast geduwd wordt. Desnoods kun je inderdaad langs het niet zichtbare deel van de band waar die tegen de kast komt een schuurpapiertje halen, maar dat was bij mij niet nodig. Even ademhalen en met verse moed opnieuw proberen…
Succes! ![]()
Je kunt proberen met je springbar tooltje de pushpin even te helpen. Vaak zit ie net naast het gaatje, even opzij duwen en dan proberen de pushpin naar buiten te duwen (dus het gat in helpen). Het is altijd moeilijk met die dingen, zeker omdat plastic wat meegeeft. Maar met geduld moet het lukken. Je hoeft er zeker geen kast of band voor te gaan schuren ![]()
Dat was ook mijn tip maar je bent voor. Maar op die manier moet het lukken en geduld.
Ik ga zo weer aan de slag, kiekn wat et word. Ik wou dat ik een vergrootglas met lamp had want zou wel eens kunnen helpen. To be continued ![]()
Dit bandje vergelijken met het andere (oude bandje) of dat er verschil in zit.