G-Shock only V

Dat is wel het halve werk en eigenlijk noodzakelijk. Ik gebruik voor dit soort klusjes een LED gooseneck en een cheapo leesbrilletje van +1. Dan zie je wat je doet :nerd_face::+1:

3 likes

Oude bandje is reeds afgevoerd naar de kliko…

Zo uitvergroot ist een best slagveld en je ziet, ik zit vlakbij het gaatje maar erin ho maar :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Holy moly give me some cannoli want het is gelukt ! De achterkant eraf gehaald voor meer ruimte en na 2 keer klikte hij erin. Horloge paar keer om en af gedaan en voorlopig blijft het zitten :tada::love_you_gesture:t2::upside_down_face::person_cartwheeling:t3::rofl: bedankt voor de tips allemaal !

10 likes

:partying_face:

Er gaat een wereld voor mij open :slight_smile:

Vandaag een aftermarket fluorescerende limegroene ‘GX56’ binnen gekregen. Het uurwerk gelijk weggemikt, maar de kast en band kan ok nog erg leuke dingen mee doen :partying_face:

3 likes

Deze?

Bedoel je, niet van Casio?

5 likes

5 likes

Is deze van jou?

Nee, van het web. Maar hij is wel vet! :star_struck:

1 like

Volledig mee eens!!! De witte staat nu bovenaan mijn lijstje. Eerst maar weer wat verkopen…

1 like

Was het ook een ‘aftermarket’ uurwerk dan?

1 like

Ja. Bagger, ruk, bende. Dat is alles wat ik er over kan zeggen :rofl:

1 like

12 likes

Met liefde!

14 likes

Voor de geïnteresseerden onder ons. Leuke mod op marktplaats.

G-Shock GW-M5610 + Echte Titanium S-1474DV Band

4 likes

Verkoper schrijft dat het een originele band van een TVA is, maar die is niet compatible met een m5610 body… TVA heeft een B5000 behuizing met twee lippen aan de bracelet, de m5610 heeft een enkele 16mm aansluiting :thinking:
Zal misschien wel echt titanium zijn, maar origineel?!

4 likes

De GMW-B5000 vandaag!

13 likes

Zeker niet origineel, kan ook niet voor die prijs. Is AliExpress rommel.

2 likes

Verkoper heeft inmiddels de tekst dat het een originele is uit de advertentie gehaald.

1 like