G-Shock only V

Ik vond het ook al mega goedkoop haha

1 like

Square-week zit er nog niet op, vandaag weer een andere: m’n vertrouwde M5610u met zo’n ‘hippe’ bullbar…

14 likes

Teveel commentaar gehad :smile:

1 like

Ik weet van niks :face_with_peeking_eye:

1 like

Haha. Af en toe moet je er wat van zeggen. Tijdje geleden bood iemand een horloge aan, batterij was leeg dus hij gebruikte hem niet meer. Ik zag dat het een solar was, leuk ding voor weinig. heb gemeld bij verkoper dat solar betekent dat ie op zonne-energie werkt en dat ie em in de zon moest leggen om hem weer aan de praat te krijgen. Hij ging het meteen proberen en niet heel veel later bedankte hij mij en hij ging het horloge weer dragen :muscle:t2: Zo kan et ook he haha

7 likes

12 likes

14 likes

Dat heb ik ook al een keer aan de hand gehad. En een keer dat ik dat tipte, maar dat de verkoper volhield dat de batterij vervangen moest worden. Heb toen het ding voor een prikkie overgenomen, twee dagen in de zon laten baden, en sindsdien geeft hij HI aan ;-).

4 likes

En dat heb je wel ff laten zien aan de verkoper :smile:

1 like

10 likes

Nope, die kwam mij iets te eigenwijs over :rofl:

1 like

Dan laat maar idd :laughing:

12 likes

Blad vogels van de vogelbescherming kwam net binnen … geinige combi :nerd_face::+1:

16 likes

12 likes

Als horloge liefhebber moet je een g shock zeggen ze😊
Komt vandaag binnen

16 likes

Bereid je maar voor. Dit is het begin :wink:

3 likes

Muddy weer om vandaag :metal:t2:

11 likes

Jij bent ervan vanaf nu, mooi ! Dat er nog maar vele mogen volgen :smiley:

1 like

Blijft mooi maar ik kan niet meer meedoen :disappointed:

Na wat getwijfel mocht het horloge toch vertrekken, niet omdat er geen klik was ofzo maar omdat de 5000/5600 serie mij het meeste aanspreekt en daarnaast de 2100 lijn.
En nu ik een gx-56 in de collectie heb, vind ik die perfect voor als ik dan toch een keertje wat groters om de pols wil.

En … er is alweer wat onderweg :face_with_peeking_eye:

Gelukkig blijft de mudmaster binnen het forum dus zal nog wel voorbij komen.

4 likes

Een echte classic met moderne spec’s :yum::+1::+1: