G-Shock only V

Natuurlijk deze op Mudmaster Monday :saluting_face:

15 likes

3525 module is echt slecht afleesbaar … slechtste wat ik op dit moment heb.
Mooi retour … :point_right:

Op de foto’s onder de juiste hoek leek het nog wat, maar ik erger me daar teveel aan.

3 likes

Ik dacht al, waar blijven ze deze maandag :joy:

2 likes

Moest eerst werken he :joy: maar hij is weer present.

3 likes

Jammer man , maar gelijk heb je .

2 likes

Dat duurde niet lang :joy:

17 likes

Van harte en een vette uitvoering :+1::+1:

2 likes

Jaa heel vet die :+1:t2: gefeliciteerd

1 like

Vandaag zag ik opeens dat mijn wijzer los ligt. Ook stond het scherm op err. Heeft wel iets weg van een A. Lange & Söhne 1 zo :face_with_peeking_eye:

9 likes

Zomaar opeens? G-shocks kunnen doorgaans wel tegen een stootje…

1 like

Ja, niet eens gebotst ofzo. Heb een paar uur niet op het horloge gekeken, maar rond 1630 was het nog in orde…

Nice!! :muscle:

Moet toch bijna wel , wijzerlos en error op het scherm is anders wel een heel apart combi :wink:

1 like

Klopt. Zou je denken, hè… Ik probeer de boel niet te flessen voor een horloge van € 100,- ofzo. Ik deelde het hier omdat ik het niet verwacht had.
Heb ook een Oris Aquis die al 10 jaar alles overleeft. Heb deze gekocht als alleskunner en gaat nooit kapot :person_shrugging:
Edit: De err slaat kennelijk op het niet kunnen connecten met de telefoon en is loos alarm. De wijzer die is losgekomen, geen idee

2 likes

85 euro. Zo te zien 35 euro goedkoper dan de laagste prijs op Amazon.

1 like

16 likes

In deze staat zeker een nette prijs :slight_smile: Goed gedaan :slight_smile:

12 likes

Heb je em al lang in bezit dan ? Is dit niet onder garantie te regelen ?

Ik heb gisteren een mail gestuurd aan camtech. Zij zijn volgens de Casio site de afhandelaar.
Ik heb het horloge in augustus 2025 rechtstreeks in de webwinkel van Casio gekocht.
Hun site is wel onoverzichtelijk en contact is nauwelijks mogelijk. Volgende keer koop ik gewoon bij een horloge winkel.

2 likes