G-Shock only V

Dat is wel vervelend maar belangrijkste is dat ie gemaakt word en dat het jou niks kost. Maar dat dit gebeurd verwacht je uiteraard niet bij een Gshock, of welk ander gerespecteerd merk dan ook.

1 like

Idd een heel aparte site :zipper_mouth_face:,

Ik heb goede ervaringen met CamTech gehad m.b.t. een Casio horloge waarvan de coating van een resin horlogekast af ging.

Contact ging via de mail.

Horloge is vervangen voor een nieuwe.

3 likes

Weeekend :partying_face::+1:

19 likes

Nou al ??? :sweat_smile: ik moet nog 2,5 dag zweten :smiling_face_with_tear:
Maarja , ik heb deze trouwens om :grimacing:

18 likes

Yep , nou pas :stuck_out_tongue_winking_eye:… maar met zo’n mooie Mudmaster om de pols vliegt de tijd :smiling_face::+1:

Ik werk 5 ploegendienst dus weekend verspringt steeds

3 likes

22 likes

New arrival. Have a nice evening.

16 likes

Ik heb goede ervaringen met Camtech. Wellicht geen mooie website maar wel kundig en vriendelijk personeel. Vorig jaar was er een schroefje uit mijn MR-G verdwenen en wilden ze hem eigenlijk direct maken toen ik hem langs ging brengen. Helaas was het onderdeel niet voorradig en bleek dat het horloge opgestuurd moest worden. Dat heeft al met al wel even geduurd maar tussendoor wel gewoon met hen kunnen bellen voor een status update.

De werknemers die ik heb gesproken zijn echt liefhebbers en weten waar ze het over hebben. Uiteindelijk zelfs nog een mooie G-shock travel pouch gekregen omdat eea wat langer duurde dan verwacht. :blush:

4 likes

Ik ben wellicht wat onduidelijk geweest. Ik vind de site van Casio tegenvallen. Van zo’n groot merk had ik meer verwacht.
Ik heb op dit punt alle vertrouwen in Camtech. (zojuist hun site ook even bekeken en qua duidelijk iets kunnen vinden 100x beter dan die van Casio :face_with_peeking_eye:)

2 likes

Nice :smiling_face::+1:

1 like

1996 belde: ze willen hun website terug, inclusief Netscape Navigator :clown_face:

2 likes

Zo te zien was die maar 1 keer gedragen, want er zaten geen gesp sporen op de band.

Alleen jammer dat deze uitvoering geen solar en mb6 heeft.

1 like

:thinking:

Shockbase says:

Solar! Dus weer een pluspunt voor de fantastische GX-56 :partying_face:

1 like

Deze beuker vandaag om. Zal de kantoor avonturen wel overleven :+1:

15 likes

Je weet immers nooit wat die kop koffie nog in petto heeft :smile:

2 likes

“Het geheim… van een opgewekt humeur!” Is de slogan van dit Zutphens bakkie pleur :wink:

10 likes

Nice weather to wear this :sunny:

16 likes

Hahah klopt helemaal :raised_hands:t2: