G-Shock only V

De huidige stand van zaken. De twee Squares gaan eruit, een Frogman en de nieuwe MIP Square mogen er dan voor in de plaats. Dan is het best een leuk setje van 6 :partying_face:

18 likes

Jaap, je bedoelt dat je die GW-6900 kwijt wil? Aan mij? Top.

2 likes

Mijn huidige stand van zaken. Er komt er geen een meer bij want dat past gewoonweg niet in doos.:sweat_smile:

Misschien vloeken in de kerk in dit topic maar wil ze eigenlijk gaan vervangen voor een IWC

17 likes

Weer geblurd… De rest van het bericht is een like waard :partying_face:

1 like

Je weet hoe het gaat in deze hobby. Er is altijd iets mooiers, leukers of beters dan je hebt. :flushed:

4 likes

Dat klopt. Zo ging ik van Festina naar G-Shock, Seiko en Tissot. Eigenlijk alleen de G-Shock ben ik nog vol gas mee :slight_smile:

4 likes

Beter wordt het niet … en leuker is betrekkelijk :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

4 likes

12 likes

Hi Everyone, Do you know any solution for yellowed skeleton bezel and straps? I’m planning to try hydrogen peroxide and sunlight to restore.

There’s some recepes on YouTube. Pretty simple as I recall.

1 like

Mudmaster weer om vandaag :smiley:

16 likes

14 likes

Nog eentje dan in het zonnetje :yum::+1:

19 likes

Blijf een zwak houden voor dit model❤️

18 likes

Voor de buis kijken wie onze tegenstander wordt …

Ik sta er blanco in …. :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

20 likes

GW-6900 incoming! :joy::sunglasses:

Gele en blauwe bezel besteld voor de afwisseling/beetje kleur :+1:t2:

Zal binnenkort posten.

12 likes

:heart_eyes:

Die heb ik ooit in 1994 gekocht, toen ik militaire dienst in moest, als beater om m’n Camel Professional Diver automatic te sparen.

8 maanden later tijdens vakantie verkocht aan de broer van een strandtent eigenaar op Kos. Die bood meer dan nieuwprijs en ik vond dat toen geweldig.

Zou nu willen dat ik ‘m nog had…:smirk:

8 likes

Ik heb de GST-B1000 op het oog, net zo robuust ogend als deze. Ben benieuwd hoe die om de pols valt :yum:

2 likes

Alle twee toppers, de GTS valt wat platter en kleiner.

15 likes

GA-100GBX-1A9

11 likes