Heb ontdekt dat je dit bandje ook zo kan zetten dat het een kantoor klokje wordt.
Handig op mijn werk waar mijn horloge toch af moet.
Ik ben ook aan het azen op een GW-6900u-1 voor mijn zoon.
Ik kan hem alleen nog nergens vinden, is nog te nieuw.
Welk type heb jij dan?
Yep hier ook…
Eerste modellen worden ook steeds zeldzamer…
Ik koester mijn 6600’s ook
, en zullen de collectie niet verlaten…
Ik snap dat je toen dacht van ik heb een goede deal gemaakt maar👇
Begrijpelijk. Zou Ebay goed in de gaten blijven houden daar komen soms nog hele mooie exemplaren voor bij maar dan moet je wel de portemonnee trekken…
Doe ik al een tijdje. Zag er een die als NOS werd aangeboden, inclusief doosje voor iets van $450!
Das me iets te gortig, los van het feit of het ook een echte NOS is!
Dat zijn idd absurde prijzen en wat je al aangeeft👇
Dat weet je pas als je de test doet🤷♂️
In wat voor prijscategorie zoek je dan? Dan wil ik je wel mee helpen zoeken naar een mooie😎
Top, dat is aardig.
Als het echt een 1994’ish’er is en ik hem wrs. bijna niet ga dragen en om puur nostalgische redenen wil hebben max. €200.
En ik de 5610 (met U)![]()
Tnx, die is eigenlijk nog beter met el backlight.
Het leek goed te gaan maar bij het afrekenen kreeg ik de melding dat er iets mis ging, niet in stock.
Een ander verscheept weer niet naar Nederland.
Afijn, ik probeer het gewoon af en toe opnieuw.
Je zult toch wel weten dat die online gewoon binnen nederland net iets op de €100,- nieuw thuis op de mat komt …. Ga je dan ergens op wachten ![]()
Als liefhebbers onder elkaar Any time ![]()
Moet het perse eentje uit 1994 zijn? Die van mij is toevallig uit dat jaar maar ik zou ook zeer tevreden zijn als ik een heel mooi exemplaar kan bemachtigen van de laatste productierun (rond het jaar 2000 meende ik) En zou je de versie willen met de rode G in het midden of de clean versie? Als ik nog een clean versie kan scoren dan ga ik dat zeker doen, voor mij zelf maar ook voor jou mocht je dat willen. Wil ze beide in mijn collectie hebben.
Jawel hoor!! ![]()