Goedemorgen!
Ik heb helaas geen Frogman, dus kan niet meedoen met Frogman Friday… ik bereid me vandaag voor op Square Saturday&Sunday met deze heerlijke B5000.
Goedemorgen!
Ik heb helaas geen Frogman, dus kan niet meedoen met Frogman Friday… ik bereid me vandaag voor op Square Saturday&Sunday met deze heerlijke B5000.
Ik dacht dat ‘Whatever-Wednesday’ wel een goede was… maar midweek-MT-G/MR-G kan ook. Als het maar geen mudmaster/mudman midweek wordt, die hebben de maandag al!
Wat doen we met Tuesday en Thursday?
Ehhhhh, rode G? Sorry ben G-shock Noob…
1994 was m’n oude, die uitvoering ‘moet’ het dan zijn. En of die dan van ‘93 of ‘96 is maakt me niet zoveel uit.
Ik zoek trouwens ook nog een AQ-8w zwart/zwart, dat is geen G-shock, maar wel een geliefde en volledig uitgewoonde (per ongeluk in thinner ondergedompeld geraakte😢) jeugdliefde.
Ben beetje op de my watches down memory lane tour…![]()
Trusted Tuesday? ( alleen radio controlled )
Donkere donderdag?
Nice! Deze ahgi vandaag in de kliko!
ik denk niet dat er op HF 1 ander topic is waar bijna alle dagen van de week al vergeven zijn zoals hier
![]()
Het is nog geen maandag maar wel heerlijk weer om een Mudmaster te dragen.
Deze maken het lijstje compleet!
TL;DR, wat denken jullie van (met wat aanpassingen en combi van nederlands/engels):
Hij is sowieso gaaf die MR-G Joost maar onder het juiste licht ( zoals op de foto ) is het echt kwijl uit de mond
wat gaaf !
hele mooie G!
Beter! Voor mij is de vrijdag dat al 24 jaar! ![]()
Was van te voren een beetje twijfelen … dat komt vooral omdat de “goedkopere” ook super zijn.
Maar deze heeft echt wat extra’s en is het geld zeker waard ![]()
![]()
Lekker ![]()
![]()
![]()