G-Shock only V

Ik vind jouw volgens mij de eerste versie ook vet :+1::+1:

1 like

Mooie klok en reviews zijn ook meer een mening van iemand :grimacing::+1:

Het lukt mij om bij elke klok wel iets te vinden wat anders had gekunt, daarom richt ik me eigenlijk altijd op de punten die ik wel bijzonder goed gelukt vind :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Goeie keuze gemaakt :grimacing: die band is ook zó gaaf , echt een super stoer horloge!

2 likes

Oeh, im glad i see the 5900 ‘irl’, its not that cool as i tought :sleepy: It goes off my wishlist …

1 like

19 likes

Ik had vandaag een gok/bod gedaan op een vintage MR-G. Helaas bod afgewezen, dan maar DE G-Shock voor een sportieve middag omdoen:

12 likes

Net binnen meteen om kort om de pols voor een foto maar de Mudmaster mag toch de dag verder vol maken :yum::+1:

16 likes

Jammer, welk model was het ?
Merk dat er mooie maar ook modellen tussen zitten die me totaal niet aanspreken.

1 like

Het was een MRG-130, de analoge stijl sprak mij wel aan, maar achteraf wel twijfel gekregen over de dikte van de kast…

2 likes

Ik doe vandaag eens gek en maak er ’ witte woensdag ’ van :smiley:

17 likes

thumbs-up-double-thumbs-up

5 likes

Just restored!

13 likes

:joy::+1:t2: Kan helaas niet meedoen…

1 like

Dan maken we er gewoon weer ’ vrije keuze woensdag van ’ :joy:
Iets mooi geels zou ook heel goed kunnen he …

2 likes

Wat gele accenten ook goed op whatever-Wednesday?

12 likes

Zeker :ok_hand:t2: ik vind zo’n Rangeman ook echt heel gaaf … lekker bulky en stoer , zo zie ik ze graag .
En hij is er ook nog eens in het geel ook :sweat_smile:

2 likes

Aardig model, hoop altijd bij een vaste aanzet dat de band nog goed is … en genoeg schakels heeft.
Na zo’n tijd kan vervangen nog wel eens lastig worden :thinking:

1 like

15 likes

Jaaa heel gaaf duo :muscle:t2:
Misschien dat zo’n gele Rangeman een mooie zomeraankoop zou zijn voor me … :drooling_face:

1 like

Er staat er een op marktplaats voor €€€…

1 like