G-Shock only V

Gezien ja €375 , maar voor €124 meer koop ik dan liever een nieuwe .
Staat nu in ieder geval hoog op m’n verlanglijstje :grinning:

2 likes

Die heb ik al een tijdje niet meer…maar idd was een vet ding!

2 likes

13 likes

Ik bedoelde de mudman die je gisteren plaatsen :grin::+1:

1 like

Mooi model maar of ik ben daar niet handig genoeg voor of ik heb het te snel retour gestuurd… maar het kunnen / moeten bijladen en constant connectie met je telefoon was nu net waarom de apple watch is weg gegaan.

Bij de mudmaster staan ook bijna alle opties uit, dus het kan ook aan mij liggen :joy:

2 likes

Die gele komt bij mij weg. Ik had alle functies uitstaan, daardoor heb ik hem nooit aan de lader gehad. Als je alle functies wel gaat gebruiken is die accu in een paar weken wel leeg. Connectie met je telefoon was al helemaal niet nodig :slight_smile:

2 likes

@Jooost thnx!:slightly_smiling_face:

Backlight werkt ook wel lekker op die nieuwe batterij :point_down:

13 likes

Ha wat cool ook de letters lichten op👍

2 likes

Zoals @ESmilde zegt, laden is alleen nodig als Bluetooth aanstaat, je activiteiten trackt of ‘s-nachts je hartslag laat meten om je slaap te beoordelen. Bij de gele staat alles uit, die draag als ik een gave gele g-shock om wil. Bluetooth is niet nodig, timesync kan zelfs standalone via gps. Nadat ik hem overnam is hij één keer volgeladen en dat is ‘ie nog steeds.

Bij de zwarte staat de hele riedel aan, en die laad ik om de drie a vier weken, ik draag hem regelmatig maar zeker niet continu. Heel wat beter dan zo’n Apple Watch die elke dag aan de lader moet!

Maar eigenlijk vind ik het gewoon een heel gaaf model met fijn display.

3 likes

Ja gaaf he! Dit is ook het enigste model wat dat heeft.

Donkere donderdag in het zonnetje:

12 likes

Gisteren een bod gedaan op een niet werkend MRG-130, vandaag heeft het lot anders beslist!!!

Vanochtend komt er een werkende MRG-130T in de verkoop. De T staat voor titanium. In meerdere opzichten dus een speciaal horloge!

Vintage, titanium, MR-G allemaal dingen die ik nog niet had!!! Alvast een plaatje:

16 likes

Van harte ziet er top uit :smiling_face::+1::+1:

1 like

Thnx voor de extra info :smiling_face::+1:

Zojuist vers op de mat :smiling_face::+1:

Al mag ook deze keer de mudmaster de dag vol maken :grimacing:

19 likes

Ik ben blij dat er meer mensen dit gedrag vertonen :joy:
Gefeliciteerd weer met je nieuwe aankopen Joost :+1:t2:

15 likes

Ik dacht dat je alles verkocht om verder te gaan met MR-G???

2 likes

Nee, alles sowieso niet … maar ik kijk wel wat ik leuk vind en welk doel (werkklok/ of gewoon) …
Toevallig in Breda gestrand en nog wat gepast.

Maat valt mee en mooi om de pols, ben alleen niet helemaal overtuigd van deze kleur :thinking:

16 likes

Hmm…nee je hebt zeker een punt .

3 likes

Van als iemand nog een G-Shock met geel zoekt :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

4 likes