G-Shock only V

Heb hem toch maar gelijk besteld :grimacing: je weet maar nooit , straks is ie weer uitverkocht ofzo .

6 likes

Leuk! Groot gelijk. :grin:

Toevallig heb ik het boek net binnen. Het is echt mega zwaar! :sweat_smile: Wel een beetje een ‘koffietafel boek’, met grote foto’s. Maar er staan ook wel verhalen in. Zeker wel een leuk boek, voor de heb. :laughing:

15 likes

Ziet er mooi uit :ok_hand:t2: dat wordt genieten.

2 likes

Hahaha, @Petteflet kennende, is hij inmiddels helemaal invested! Als je Squale roept, dan valt zijn horlogedoos uit elkaar. :rofl:

Heb je al een meerlaagse koffer voor de G-Shocks gekocht, Petje? :crazy_face:

2 likes

Ja ja zo kennen we Petteflet. :sweat_smile:

Ja meteen maar een nieuwe horlogekoffer voor mijn G-Shock fase. :cowboy_hat_face:

images

Ergens denk ik wel dat ik bij de G-Shock gewoon voor een one-and-done moet gaan. :face_with_peeking_eye: Dus toch die van 4 doezoe :joy:

4 likes

Dat is een prachtig voornemen hoor , maar wel 1 die gelijk de prullenbak in kan :grin: er is altijd wel een weer een reden te vinden voor de aanschaf van een nieuwe G-shock :face_with_peeking_eye:

3 likes

:rofl:

:rofl: :rofl:

3 likes

Ook maar even een plaatje voor de sfeer, vandaag #TeamZwart :black_heart:
( xpost )

15 likes

Er is weer gehamerd :thinking:

Gr, Vigorelli

11 likes

CASIO G-Shock GWX-5600-1JF Black G-Lide

Deze dan als enige?

9 likes

Stukje lopen met de 6900 om!

13 likes

Tof model, lekker retro! Maar ik zie een titanium G-Shock wel een beetje als het ultieme. Of eventueel carbon omdat het zo bijzonder is.

1 like

Dit zou toch wel mijn heilige graal zijn op G-shock gebied :smiling_face_with_three_hearts:
Man wat een bizar mooi horloge is dit :drooling_face:

12 likes

Het perfecte horloge om je gereedschaphok op te ruimen

11 likes

Ik snap je… hap snap eigen foto’s :stuck_out_tongue_winking_eye:

24 likes

Wat een dikkerd!

1 like

Sexy… als getijden en maanstand ook nog radiogestuurd zouden zijn…dan is dit een serieuze concurrent voor de 5610u.

Wat een ding he :smiling_face_with_three_hearts: zo ongelooflijk mooi

1 like

Had je hem trouwens ook om de pols gehad ??

1 like

Yes, maar daar heb ik zo geen foto van. Maar zo’n G-Shock draagt :ok_hand:t3: De witte band maakt deze combi om te smullen. Over het algemeen is deze serie vrij donker!

1 like