Heb hem toch maar gelijk besteld je weet maar nooit , straks is ie weer uitverkocht ofzo .
Leuk! Groot gelijk.
Toevallig heb ik het boek net binnen. Het is echt mega zwaar! Wel een beetje een ‘koffietafel boek’, met grote foto’s. Maar er staan ook wel verhalen in. Zeker wel een leuk boek, voor de heb.
Ziet er mooi uit dat wordt genieten.
Hahaha, @Petteflet kennende, is hij inmiddels helemaal invested! Als je Squale roept, dan valt zijn horlogedoos uit elkaar.
Heb je al een meerlaagse koffer voor de G-Shocks gekocht, Petje?
Ja ja zo kennen we Petteflet.
Ja meteen maar een nieuwe horlogekoffer voor mijn G-Shock fase.
Ergens denk ik wel dat ik bij de G-Shock gewoon voor een one-and-done moet gaan. Dus toch die van 4 doezoe
Dat is een prachtig voornemen hoor , maar wel 1 die gelijk de prullenbak in kan er is altijd wel een weer een reden te vinden voor de aanschaf van een nieuwe G-shock
Tof model, lekker retro! Maar ik zie een titanium G-Shock wel een beetje als het ultieme. Of eventueel carbon omdat het zo bijzonder is.
Wat een dikkerd!
Sexy… als getijden en maanstand ook nog radiogestuurd zouden zijn…dan is dit een serieuze concurrent voor de 5610u.
Wat een ding he zo ongelooflijk mooi
Had je hem trouwens ook om de pols gehad ??
Yes, maar daar heb ik zo geen foto van. Maar zo’n G-Shock draagt De witte band maakt deze combi om te smullen. Over het algemeen is deze serie vrij donker!