G-Shock only V

Thanks for doing that. :laughing:

Ik ben wel benieuwd of G-Shock nog een keer zoiets gaat doen - een Square volledig in carbon. Want dit model lijkt me een flinke investering te zijn geweest in productietechniek. Ik hou wel van gekke dingen. :joy:

3 likes

Het is een Limited Edition dus ik veronderstel dat de R&D kosten er wel in verwerkt zitten :innocent:.

3 likes

Fijne avond! :facepunch:

14 likes

Fijn horloge ! De AWG’s en de AW’s zijn leuke modellen. Kheb zelf de M100B, lekker stealthy. Volgende week komt de AW-590 nog binnen. Voor een zacht prijsje gekocht op MP. Simpele maar leuke dingen :ok_hand:t2:

2 likes

Zeker, ik heb ook nog een m100b thuis, maar overweeg die te verkopen. Als ik een AWG wil dragen, grijp ik bijna uitsluitend naar deze. Zo’n aw-590 is in ieder geval beter afleesbaar, maar ik heb toch altijd liever een tough-solar model.

1 like

De OG😎

16 likes

Dit boek “incoming”. Dat leek me een mooi startpunt om G-Shock verder te ontdekken :sunglasses:

15 likes

Gaat de 2k g shock er toch eens komen?:smiling_face_with_tear:

2 likes

Wacht even, zit er 50% korting op? :partying_face:

5 likes

head-explode-mind-blown

4 likes

Iets goedkoper deze Baby-G Honey drip.

14 likes

Nice :ok_hand:t2: waar heb je hem besteld?

1 like

15 likes

Bol :ok_hand: Er zijn niet zo super veel aanbieders van. Maar ik ben benieuwd!

1 like

Thanks :+1:t2: ik ga ook eens even kijken, lijkt me wel een gaaf boek :grinning:

1 like

Ja van de foto’s die ik online al heb gezien is het denk ik wel een aanrader… maar morgen als die binnen is laat ik dat nog wel even weten. :smile:

1 like

Helemaal goed :+1:t2:

1 like

Nou, daar kan je m toch niet voort laten liggen?

1 like

Ik ga niet zeggen ‘nooit’ :joy: :raised_hands:

10 likes