G-Shock only V

Een (pols)dikke tak zoeken in het bos en daar een paar G-Shocks omheen doen. Een tak die een beetje kromloopt bijv. Staat denk wel leuk en stoer in je etalage

4 likes

Goed idee!!!

2 likes

21 likes

17 likes

18 likes

Links: Mod met module 3495
Rechts: GW-M5610U

22 likes

Ik heb er ook weer een G-Shock bij!

15 likes

21 likes

Bijna G-Shock

20 likes

Nog steeds in Denemarken op vakantie. Vandaag deze AWG-100 aan, heerlijk vakantiehorloge!

17 likes

Ik zat een beetje rond te struinen naar G-Shock modellen, en kwam deze special tegen. Ik vind dat stiekem toch wel erg gaaf. Volledig gemaakt in carbon, kast en band. Iemand op HF die hem heeft? :sunglasses:

GCW-B5000UN-6JR

21 likes

Hij is er ook als B5000UN-1 in het zwart. Gaaf ding maar ze zijn wel aan de prijs, volgens mij doen ze ong. €1.5k als je er een vindt…

1 like

Ja en misschien nog wel iets duurder ook. Wat ik wel jammer vind is dat de schakels dikker zijn dan bij de stalen varianten. Waarschijnlijk toch een beperking van het materiaal.

13 likes

23 likes

Vet!

Ik ga deze week toch ook maar eens op pad voor een nieuwe G-Shock.
Verslavend zijn die dingen.

3 likes

Had deze uit Japan besteld. Klein min puntje is de verleuring van de band

2 likes

Voor nu deze!

17 likes

Jip, daarom koop ik dus geen witte.

Daar zou ik me continu aan storen.
Maar wel jammer want ze zijn echt gaaf!

FTFY :innocent:

Ik vind hem ook heel leuk!

Al weet ik nu al dat het waarschijnlijk voor een paar keer dragen is en voor de rest de doos niet meer uitkomt…

1 like

Thanks for doing that. :laughing:

Ik ben wel benieuwd of G-Shock nog een keer zoiets gaat doen - een Square volledig in carbon. Want dit model lijkt me een flinke investering te zijn geweest in productietechniek. Ik hou wel van gekke dingen. :joy:

3 likes