G-Shock only V

Nog niet :grimacing:

Maar ben nu thuis dus even :shower: en dan gaat ie om :muscle:t2:

5 likes

Dan ruil je toch gewoon zo’n Rolex in man :sweat_smile:

4 likes

:joy: Die raak je tegenwoordig aan de straatstenen niet meer kwijt :face_holding_back_tears:

4 likes

Ergens wel jammer. :face_with_peeking_eye::joy:

1 like

Begrijp ik :wink:

2 likes

@Rickwick Dank je👍

Prachtig Marco!:heart_eyes:

Ik moet mij inhouden anders loopt het uit de hand. Heb jij hier een antibiotica voor?:joy:

Lekker bezig maatje✌️

Marco gooit zijn Rolex nog liever tegen de muur kapot🤣

Volgens mij werk je in de afbouw zo aan je horloge te zien? :muscle:

Kan jou Mudmaster ook niet vaak genoeg zien😍

2 likes

Heel goed geraden :+1:t2: ik bouw gipsblokken.
Oke deze is weer schoon ( soort van …)

En deze gaat nu om :muscle:t2:

10 likes

Kijk aan goed bezig man! Er moeten meer huizen gebouwd worden, zo hou jij ook werk! :sweat_smile:

Deze is idd weer klaar om waarschijnlijk morgenvroeg weer om de pols te gaan👍

Schitterend Frank :heart_eyes:
De combinatie met jou creme indexen en rode band is perfect. Neem aan dat dit jou topmodel. Is uit de collectie of zit je nog in een hoger segment qua G-SHOCK? Hiermee doel ik dus op de MR-G lijn…

2 likes

@FRank71 ik laat hem gewoon nog een keertje zien gewoon omdat het kan!

:heart:

9 likes

Qua prijs was de MTG-B1000D de duurste …

De Mudmaster en de Eric Haze waren ongeveer even duur , maar de Mudmaster is echt qua looks en om de pols mijn favoriete G-shock :smiling_face_with_three_hearts:
Edit ; zelfs de zijkant vind ik echt gaaf :sweat_smile:

5 likes

Dat is ook een heel mooi model! Ik wist helemaal niet het verschil tussen de MR-G en MT-G maar nu is het mij duidelijk.

De MR-G-lijn is de meest luxueuze en hoogwaardige, handgemaakt in Japan met uitsluitend metaal, zoals titanium, en de nadruk ligt op superieure afwerking en traditioneel vakmanschap. De MT-G-lijn, die staat voor Metal Twisted G-Shock, combineert daarentegen metaal met hars voor een robuust ontwerp en richt zich meer op moderne, technologische functies en dat is diegene wat jij dus hebt :sunglasses:

Meende rond de €800?

Dat snap ik heel goed! Die van mij zit ook als gegoten maar heb meer favorieten😅, zoals mojn Frogman zit ook als gegoten en de Rangeman draagt ook heel prettig…en de jaren 90 modellen dragen ook superieur zoals ik al zei heb meer favorieten en dan heb ik het nog niet eens over Omega en Rolex want dat draagt ook gewoon weg perfect.

Dat is begrijpelijk want de structuur in jou band js echt heel gaaf dat geribbelde👌

Hierbij een foto van mijn band, ik heb iets andere structuur en meer haar op de pols😂

6 likes

Met een positieve display zou ik niet te houden zijn

1 like

Waar lag hij eigenlijk?

1 like

Is wel knap aan de prijs :money_mouth_face:

8 likes

Geinig en mooi maar slaat voor mij nu net de plank van een g-shock mis (betaalbaar goed horloge wat je nu net niet hoeft af te doen voor het klussen ) :grin::+1:

2 likes

Betaalbaar is natuurlijk relatief haha.

Maar dit exemplaar is gewoon een kunstwerk met het handwerk van Kazuya Watanabe in mijn optiek.

2 likes

Klopt, kwa prijs wel … maar ik zou het ook gewoon zonde vinden om zo’n mooie uitvoering te vernaggelen :grimacing:

1 like

Veel horloges die veel minder kunnen, zeker niet de kwaliteit hebben van deze G Shock.
Die veel duurder zijn!
Maar dit is goesting en je weet wat ze daar van zeggen he.

2 likes

Heb je het spaarvarken al kapot geslagen Frank?

1 like

Nee dank je :sweat_smile: dan zou ik liever voor deze gaan

Maar voorlopig hou ik het liever bij mijn geliefde Mudmaster :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes