G-Shock only V

Heel gaaf, maar persoonlijk zou ik liever een positief display zien. Verder wel heel gaaf :ok_hand:

1 like

Shockie om naar werk vandaag!

12 likes

Dat is ook een heel gaaf model. Als het goed is heeft @MannetjeMar daar hele mooie foto’s van gemaakt toendertijd maar niet gekocht :stuck_out_tongue_winking_eye:

Begrijpelijk, Mudmaster is gewoon Badass :sunglasses:

3 likes

Klopt , daar heeft hij mij al een paar keer jaloers mee gemaakt :joy:

Precies :muscle:t2:

2 likes

9 likes

Ja dat kan hij als de beste!!

Wat vindt je trouwens van de Frogman MR-G? De kleuren wat ze hebben uitgebracht zijn blauw/geel/rood en de nieuwste Goliath Frogman!

Dit is de nieuwste :sunglasses::point_up_2:

Bovenste 3 is de kastbehuizing van DLC en de onderste is in Titanium.

4 likes

Pfff , die gele is echt waanzinnig mooi zeg :drooling_face: die titanium is ook niet verkeerd :sweat_smile:

1 like

Dat is de Limited edition 30th anniversary, hier sluit ik mij bij aan echt heel vet!

Nee ik weet het ik blijf er ook naar kijken :joy: prijs kaartje is ook aan de hoge kant :face_with_peeking_eye:

4 likes

Istie weer @Syntaxx :smiley:

7 likes

beast

1 like

Haha , ja inderdaad echt een beast :grimacing:
Moet wel zeggen dat het qua draagcomfort dikke prima is , niet zwaar ofzo .

1 like

I know, maar hij straalt het gewoon uit

1 like

Ja ben ik wel met je eens :+1:t2:

1 like

Knoppen prima in te drukken.

Draagcomfort is ook zeer goed en deze band staat ‘m goed vind ik. Net wat cleaner dan de andere versies.

13 likes

Al een week lang m’n trouwe strijder in zout water, zoet water, zonnebrand en zweet. En spelen met een kind van anderhalf die er van alles en nog wat tegenaan kletst.

En er is een NA onderweg :sunglasses:. Wordt vervolgd.

9 likes

Hee jij hebt deze. Wat gaaf :slight_smile: :+1:

2 likes

Doet me een beetje denken aan de Bruce Lee MRG van een aantal jaren terug, gaaf!

5 likes

Geweldig kunstwerkje!!

1 like

Goed bezig topper!!! Ik doe met je mee :sunglasses::point_down:

7 likes

Dat is echt een hele gave idd! Ik begin ook steeds meer trek te krijgen in een MR-G🙂

1 like