G-Shock only V

Moddermeesters united :grin: :muscle:t2:

1 like

Zeker weten!! Misschien een keertje een mini meet doen :sunglasses::muscle:

1 like

Deze sinds gisteren binnen maar gaat retour.
Draagcomfort is heerlijk, niet te zwaar maar ik kan het digitale deel gewoon niet aflezen zonder leesbril😭

9 likes

Wauw!!! Die is echt heel gaaf!!! Welke is dat precies?

De Casio G-Shock | GST-B500D-1A1ER

1 like

@FRank71 wat gaat vandaag gedragen worden? Ik twijfel nog, de keuze is reuze :rofl:

1 like

Nu nog de Mudmaster ( natuurlijk :grin: ) maar ga straks uit eten dus dan ga ik wel even wisselen.

9 likes

Had ook niks anders verwacht eigenlijk, de manier waarop je dit horloge de hemel in prijst is super👌

Wat heerlijk man! Eetsmakelijk alvast en geniet er van. Denk de Breitling gaat om😉

Ik draag mometeel nog niks ben net begonnen met trainen. Wens je een goed weekend kerel🙂

1 like

Waarschijnlijk wel :smiley:

Jij ook Mark :+1:t2:

1 like

Vroeger veel 6900’s in de collectie gehad, maar inmiddels al een paar jaar niet meer. Toch begon ik ze de laatste tijd wel te missen. Dus gelijk maar besteld en vandaag binnen gekregen uit Japan. Meteen ook maar een nieuw GW5000 bandje erop want dat zit natuurlijk veeeel beter :grin:

17 likes

Jammer, een foto van de Mudmaster in de pasta was wel leuk geweest :grin:

Smakelijk straks! :+1:

3 likes

Breng me nou niet op ideeën :joy:

Dank je wel drex .

2 likes

Nieuwe aanwinst.
Ben blij met het horloge maar was eigenlijk als cadeau bedoeld…
Kish heeft duidelijk een “retour” horloge geleverd…
De doos was gescheurd door “lomp openen” en de boekjes zaten vreemd opgevouwen en in elkaar gestopt erbij…
Geen Kish meer voor mij :stuck_out_tongue_closed_eyes:

9 likes

Gefeliciteerd! Staat je goed👌

Daar zou ik nooit een horloge gaan bestellen heb daar zoveel slechte verhalen over gehoord en jij kant het al beamen helaas…

Precies dit☝️ niet zorgvuldig met iemand zijn bestelling om gaan terwijl je toch denk ik rond de €300 voor hebt moeten betalen.

Begrijpelijk! Ondanks de slechte service van Kish wens ik je veel er veel draagplezier mee😎

1 like

GW-5000HS van de week binnen gekomen.

15 likes

Hebben we foto’s gezien? Nee. Dus ik weet niet of je zomaar en op deze manier een bedrijf zwart mag maken. Daar moet je sowieso voorzichtig mee zijn op HF.

Ik maak geen bedrijf zwart! Heb zelf een horlogebandje besteld daar een tijd geleden voor mijn 6600 en de pasvorm was gewoon weg niet goed. Bestel daar nooit weer en dat is mijn eigen ervaring met dat bedrijf en ik ben niet de enige.

1 like

Dat heeft niks met het bedrijf te maken, eerder met het product zelf. Bovendien kan men het product retourneren. Zonder foto’s heb je zelfs bij de rechter geen zaak.

Prima.

Ik heb overigens deze ervaringen niet met dit bedrijf. Wat ik wel irritant vind en wat eigenlijk niet zou moeten; ze sturen de gewone Casio’s niet op in de originele verpakking maar in een sealbag. Als brievenbuspakketje dus.

Niet vreemd. Ik heb laatst een nieuwe Casio gekocht, bij een andere winkel, en daar zaten de garantiepapieren ook in de gebruiksaanwijzing.

1 like