G-Shock only V

Deze foto’s mailen en vragen om een retourlabel. Iedere foutieve levering heeft recht op correctie door het bedrijf. Zo is de wetgeving.

Ze voeren toch ook neem ik aan een QC uit op het product voordat het het bedrijf verlaat toch?

Eens maar het gaat mij niet om het geld maar om het principe…ze bieden je een product te koop aan dan mag je er vanuit gaan dat alles.100% in orde is, zo ook de pasvorm…

Dat kan ik begrijpen, is vervelend.

1 like

Ik vind het wel vreemd…
Af fabriek zit het niet zo in de doos.
Voor mij een teken dat een andere klant dit horloge mogelijk eerst heeft ontvangen en heeft teruggestuurd.

Die gescheurde doos is mijn grootste bezwaar.
En het niet meer reageren op mijn bericht hierover…

Geen big deal… Het is maar een horloge.
Maar ik ben niet blij met dit bedrijf.
Hun rating op Trust.nl is al niet geweldig.
En als ze door door gaan wordt het in ieder geval niet beter…

My 2 cents…

1 like

Foto’s heb ik uiteraard gemaild.
Hun reactie is dat de scheur tijdens transport is ontstaan.

Ik werk zelf in de logistiek en die scheur is zeker niet tijdens transport ontstaan.
Gewoon bullshit :stuck_out_tongue_closed_eyes:

En de doos kan ook vervoerschade zijn. Leuk is het niet, maar 1 scheurtje, daar zou ik niet van wakker liggen. En die beschuldiging als zou het geretourneerd spul zijn is niet hard te maken. Daarom vind ik het wat voorbarig en overdreven om het hier aan de grote klok te hangen. Zeker als het niet 100% aantoonbaar is :wink:

1 like

Heel vet!

Ja klopt.

Is mij ook een keer overkomen en daarna ook niks meer daar besteld om die reden.
Ik had dat niet verwacht en heb het ook niet zo ergens kunnen lezen dat men horloges uit de originele verpakkingen haalt en dan in een plastic zakje als brievenbuspakketje versturen.
Vond het wel apart eerlijk gezegd.

2 likes

Mooi gefeliciteerd

Vandaag westrijden :martial_arts_uniform::martial_arts_uniform::martial_arts_uniform: dus de MR-G
Die kan tegen een stoot.

15 likes

Succes met de wedstrijden.

11 likes

Thanks👊🏼

De zomerknaller mag nog een keer om met dit heerlijke weer :smiley:

16 likes

12 likes

20 likes

De NA, een gw5000 :grin:

19 likes

Mijn door Kikuo Ibe gesigneerde DW-5600UE :slight_smile:

17 likes

Ik heb een week of wat geleden een horloge opgehaald bij Kish en dat zat idd ook in een zakje van Kish ipv in het originele doosje. Kheb er toen niet echt bij stilgestaan en het zo meegenomen maar als ik daar nog eens wat ophaal dan wil ik ook het doosje mee want daar betaal je tenslotte ook voor.

NB: Kheb ze een mail gestuurd met de vraag of dat de gang van zaken is tegenwoordig.

3 likes

Erg in mijn nopjes met deze. Draagt super comfortabel! Na wat gespeeld te hebben met alle instellingen denk ik dat ik hem goed heb staan nu. Ook vannacht het signaal opgepikt om 3 uur.
Plaatje erbij.

17 likes

Dat is wel een bijzonder verhaal inderdaad. Zal Casio toch ook niet blij mee zijn als ze een officiële dealer zijn lijkt me.

1 like

Die zal er misschien ook wel iets van vinden ja. Ik ben benieuwd welk antwoord ik krijg straks.

1 like