G-Shock only V

11 likes

Mijn vriendin is nu in Japan op reis, zou het nog in hebben qua prijs en modellen om daar iets te kopen of maakt dat niet zoveel uit?

1 like

Los van de prijs is een G-Shock uit het land van
herkomst natuurlijk wel de ultieme souvenir :smiley: :+1:

1 like

Zeker, er komt ook al een mooie Japanese denim en een mooi koksmes, misschien nog een flesje Japanese whiskey en een G-shock erbij dan :rofl:

Vroeg me meer af of het qua prijs heel voordelig is of misschien limited modellen die ik hier niet kan krijgen. Koffer zit natuurlijk ook ooit vol, als het niet zoveel uitmaakt kan ik hier ook een G-shock halen.

1 like

De yen is nu nog steeds heel gunstig.

Doe dit coupon erbij als je in bicccamera bent en je krijgt dan beste veel korting op een G-SHOCK.

Vraag bij de verkoper of je ook 2% korting extra krijgt bij betaling met creditcard.

Deze of de tweede coupon.

3 likes

thanks ga het doorgeven!

Al een tijdje mn 5610 niet omgehad, toch maar weer vaker doen :smile:

15 likes

Mooi oranje is niet lelijk :wink:

17 likes

Vandaag de Eric Haze om :smiley:

15 likes

Cross post

13 likes

Ik heb een antwoord. Kish koopt de horloges, Casio Collection, in bij Casio zonder de giftbox. Dit om het milieu te sparen want karton, plastic en een bus die ze vervoerd. Zo kunnen ze de horloges ook goedkoper aanbieden. Njah, ik vind het jammer. Ik heb ook even gevraagd of dat alleen voor de Casio Collection geldt of dat ze dat ook doen met bv gshock en citizen, dus andere merken. Ik hoor zo meer denk ik.

1 like

Het antwoord is: ‘Dat klopt dit geld alleen voor de Casio collection horloges.
Wij vermelden ook bij de horloges of ze worden geleverd in een verpakking’.

Dus Casio Collection bestel ik vanaf nu ergens anders, tis nie aans.

1 like

Zo die staat weer op tijd.

12 likes

Hun reclame mails zitten ook altijd vol fouten, die zullen wel geschreven worden door dezelfde persoon :sweat_smile:

1 like

14 likes

Geniet van deze mooie aanwinst, kerel!

1 like

Dank je wel!

1 like

11 likes

Die blijft toch zó gaaf he :muscle:t2:

Toch maar weer de Mudmaster om :grimacing:

9 likes