Wauw, vet horloge
Mooi man!
Mooie hoor! ![]()
![]()
Dacht alleen nog squares te gaan kopen, maar wil toch een herfstachtige variant en die zijn er (voor zover ik op shockbase kan vinden) niet met een positief display…al spreekt rode Earth tone versie wel aan:
Neig alleen toch naar een bruine kast/dial en zag deze G2100-serie in mijn zoektocht voorbij komen.
Heeft een van jullie deze horloges gepast of in bezit? En zou je dan bereid zijn wat real-life plaatjes te delen? ![]()
Kun je ook zelf maken
Als er wel een versie met negatief display te vinden is?
Kijk dat wist ik nog niet. Nice, al is dat wel hogere G-Shockkunde voor mij
enige die dan in aanmerking zou komen is de GLS-5600CL-5:
Al lijkt de kast meer groen dan bruin.
Maar ja, release in 2017 dus vraag of er voor een redelijk budget eentje in goede staat te vinden is. Snelle zoektocht leverde net niets op.
Ziet er goed uit, ik ga mij er eens in verdiepen. Tips altijd welkom ![]()
Gewoon dit filmpje er bij houden en alles komt goed.
Kijk hem eerst een keer om de juiste materialen klaar te leggen. Het is zonde als je alles uit elkaar hebt liggen en er een vitaal onderdeel of stuk gereedschap mist ![]()
Eerste keer was het een kleine 2.5 uur, de keren erna kwam ik al op een dik uur.
Nieuwe aanwinst!![]()
Eindelijk een volledig stalen G-Shock in de collectie, echt een aanrader! @FRank71 deze ook wat voor jou?![]()
Poh dat zijn ze wel he
gefeliciteerd met je prachtige NA!
Ja eigenlijk wel ja
ik zeg nooit nooit maar ben op het moment zeer tevreden met mijn G-shock’s ![]()
Dank!!
En dat begrijp ik ook! Soms moet je ook gewoon tevreden zijn met wat je hebt;)
Mooie man! Veel draagplezier van deze knaller.