G-Shock only V

Goedemorgen!

18 likes

Vandaag nog een mooie toevoeging voor de collectie mogen ontvangen…

Op het eerste zicht dacht ik top FF afstoffen en klaar…

Maar ik check toch altijd FF alles…
Zeker voor een horloge uit 1995…

Wat ik dan tegenkwam :dizzy_face:

Compleet oppoetsen dus :crazy_face:

Module zat ook niet lekker en er zat nog een stofje aan de binnenkant van het glas…
Ook meteen aangepast…

Met als resultaat: Tadaaaaa een opgepoetste DW-6900G-1v met de 1289 module uit 1995

30 likes

De vorige eigenaar was grondwerker ? Ik ben wel eens een ranzig horloge tegengekomen maar dit ? :face_with_peeking_eye: Wel lekker opgeknapt weer :smiley:

1 like

Catch and release mensen. In het blauw.

20 likes

Ik kijk bij elke 2dehands toch wel FF alles na…
Op het eerste gezicht leek alles wel schoon, maar bleek toch wel iets anders te zijn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik vroeg me af hoe nato’s op een square zouden staan. Het valt mij niet tegen, maar sta open voor kritiek :wink:

12 likes

Poeh, die was vies! Mooi poetswerk hoor;)

1 like

Lekker snel gereserveerd ofnie :smile::raised_hands:t2: tis ook een mooi horloge, had niet anders verwacht :+1:t2:

2 likes

Ja. Blink and you miss it. Is een tof en cleane stealthy Square die je niet vaak ziet.

2 likes

Kan prima toch? Mijn GM-2100CB-3A werd standaard met zo’n soort bandje geleverd:

8 likes

Prima weer voor een Mudmaster :cloud_with_rain: :cloud_with_rain: :cloud_with_rain: :muscle:t2:

12 likes

Mee eens :wink:

10 likes

Mooie dag om binnen te werken

10 likes

Ja, dit model was voor mij een soort inspiratie, het eerste bandje dat ik uitprobeerde was ook leger groen. Past goed bij een stoere G-shock :+1:

1 like

Ik heb op die van mij (GM-2100) ook een groene Nato gezet, alleen soms valt de kleur van die bandjes net iets te licht groen uit, iets donkerder groen vind ik wat mooier.

Deze had van mij nog wat donkerder gemogen:

12 likes

https://www.casio.com/nl/watches/gshock/lifestyle/product.GS-COLDISPSET/?utm_campaign=NotifyMe&utm_medium=email&utm_source=AJO&source_id=2b9dc70c-3da8-4c80-8821-f192378b1881-1715315110686&source_action_id=0fddac7d-e094-427d-9356-b2d69ff5ec90&correlationId=c8f1c234-305a-4faf-a58d-587b9204b397-0

Zijn weer op voorraad in NL! De G shock box!

3 likes

Echt een aanrader!
Heb hem zelf ook (dure import uit UK :face_with_peeking_eye:)
Zeer mooi!

1 like

Besteld.
Zat er al eerder naar te kijken, maar kwam er telkens niet van.

1 like

Ik twijfel zelf. Heb al 3 van die duo standaards van G-Shock en met een MRG onderweg vind ik het ook even goed zo.

1 like